Unity — потужне безкоштовне середовище розробки ігор, яке дозволяє створювати програми для настільних комп’ютерів, мобільних пристроїв, консолей і платформ віртуальної реальності. Рушій Unity може створювати 3D і 2D ігри, програми та інтерактивні симуляції. Це програмне забезпечення має стильний графічний інтерфейс і призначений в першу чергу для професіоналів у розробці ігор.
Unity має дві головні переваги: наявність візуального середовища розробки та кросплатформну підтримку. Перша з них включає інструменти візуального моделювання та інтегроване середовище, ланцюжок збірки, який спрямований на підвищення продуктивності розробки, зокрема на етапах прототипування та тестування. У рамках кросплатформної підтримки передбачені не лише місця розгортання, але й доступність інструментів розробки.
Ще однією перевагою є модульна система компонентів Unity, за допомогою якої будуються ігрові об’єкти, коли останні є комбінованими пакетами функціональних елементів. На відміну від механізмів успадкування, об’єкти в Unity створюються шляхом об’єднання функціональних блоків, а не розміщуються у вузлах дерева успадкування. Такий підхід полегшує створення прототипів, що важливо при розробці ігор.
Переваги Unity
Розробка 3D і 2D ігор;
повна інтеграція ігрового двигуна з середовищем розробки;
доступний та зрозумілий інтерфейс;
великі можливості з налаштування;
підтримка візуального редагування;
можливість використання скриптів на C#;
підтримка імпорту великої кількості форматів;
вбудована підтримка мережі;
розширення можливостей за допомогою модулів;
інструменти для спільної розробки;
система контролю версій;
безкоштовно для аматорів та дрібних розробників;
велика спільнота користувачів.
Недоліки
Висока вимогливість до заліза ПК;
для повноцінного використання необхідне навчання.
Висновок
Попри те, що Unity є дуже складною програмою, ви можете бути здивовані тим, як багато ви можете зробити з мінімальними зусиллями. Кілька уроків і ви зможете робити нескладні типові ігри. Проте, якщо ви хочете зробити щось складніше, доведеться серйозно зайнятися навчанням.
Встановлення
На сторінці завантаження ви можете скачати як онлайн, так і офлайн-інсталятори Unity. Оберіть бажаний файл, завантажте його і запустіть встановлення.
Зміни в останній версії
2D: Збільшено рівень альфа за замовчуванням для сітки палітри плиток у режимі Light, щоб зробити сітку помітнішою.
Редактор: Покращено продуктивність RectTransform.GetWorldCorners за рахунок видалення непотрібного виклику властивості Transform.
2D: Виправлена проблема, через яку TilemapRenderer не працював як підтримуваний рендерер для SpriteMask.
Анімація: Гарантовано, що аніматор, який використовує AnimationClipPlayable, продовжить відтворення, коли він повторно імпортує його в режим відтворення.
Анімація: Виправлена проблема, через яку повторний імпорт AnimationClip, що відтворюється в AnimationWindow, призводив до зупинки відтворення кліпу.
Анімація: Виправлено проблему, через яку створення стану з нового кліпу могло завершитися помилкою з винятком, якщо в інспекторі було обрано BlendTree.
Анімація: Виправлено проблему, через яку не відображався значок при імпорті ресурсу AnimatorOverrideController з UnityPackage.
Анімація: Виправлено проблему, через яку поля Object Reference в інспекторах UI Toolkit До них не застосовувався червоний відтінок.
Анімація: Виправлена проблема, через яку графік попереднього перегляду переходів в Animator створював візуальні артефакти зі збільшенням та зменшенням масштабу.
Анімація: Виправлена проблема, через яку елементи інспектора масок аватара, що згортаються, не зберігали свою конфігурацію.
Анімація: Виправлена проблема, через яку виділення у списку шарів вікна Animator не відповідало вибраному шару після перетягування шарів.
Анімація: Виправлена проблема, через яку порогові значення некоректно розраховувалися автоматично після видалення вихідного руху з дерева змішування.
Конвеєр складання: Виправлена проблема, через яку виклик AssetBundle.Unload(false) для пакета, що містить вже завантажену текстуру, робив його нечитаним.
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Unity!