Unity — потужне безкоштовне середовище розробки ігор, яке дозволяє створювати програми для настільних комп’ютерів, мобільних пристроїв, консолей і платформ віртуальної реальності. Рушій Unity може створювати 3D і 2D ігри, програми та інтерактивні симуляції. Це програмне забезпечення має стильний графічний інтерфейс і призначений в першу чергу для професіоналів у розробці ігор.
Unity має дві головні переваги: наявність візуального середовища розробки та кросплатформну підтримку. Перша з них включає інструменти візуального моделювання та інтегроване середовище, ланцюжок збірки, який спрямований на підвищення продуктивності розробки, зокрема на етапах прототипування та тестування. У рамках кросплатформної підтримки передбачені не лише місця розгортання, але й доступність інструментів розробки.
Ще однією перевагою є модульна система компонентів Unity, за допомогою якої будуються ігрові об’єкти, коли останні є комбінованими пакетами функціональних елементів. На відміну від механізмів успадкування, об’єкти в Unity створюються шляхом об’єднання функціональних блоків, а не розміщуються у вузлах дерева успадкування. Такий підхід полегшує створення прототипів, що важливо при розробці ігор.
Переваги Unity
Розробка 3D і 2D ігор;
повна інтеграція ігрового двигуна з середовищем розробки;
доступний та зрозумілий інтерфейс;
великі можливості з налаштування;
підтримка візуального редагування;
можливість використання скриптів на C#;
підтримка імпорту великої кількості форматів;
вбудована підтримка мережі;
розширення можливостей за допомогою модулів;
інструменти для спільної розробки;
система контролю версій;
безкоштовно для аматорів та дрібних розробників;
велика спільнота користувачів.
Недоліки
Висока вимогливість до заліза ПК;
для повноцінного використання необхідне навчання.
Висновок
Попри те, що Unity є дуже складною програмою, ви можете бути здивовані тим, як багато ви можете зробити з мінімальними зусиллями. Кілька уроків і ви зможете робити нескладні типові ігри. Проте, якщо ви хочете зробити щось складніше, доведеться серйозно зайнятися навчанням.
Встановлення
На сторінці завантаження ви можете скачати як онлайн, так і офлайн-інсталятори Unity. Оберіть бажаний файл, завантажте його і запустіть встановлення.
Зміни в останній версії
Android: -androidChainedSignalHandlerBehavior legacy ніколи не працював для GameActivity, що й очікувалося.
Система складання: покращено ведення журналу для внутрішньої помилки складання «Прочитати повний binlog без отримання BuildFinishedMessage», щоб ми могли бачити, чи складання було скасовано в процесі редактора
Android: додана підтримка Android SDK 36
Android: підтримка Predictive Back тепер включена за умовчанням у нових проектах
2D: Вимкнено збереження інструментів Tile Palette за умовчанням, якщо вони не встановлені
2D: виправлено випадок, коли непослідовний рендеринг Sprite Shapes відбувається, коли не вибраний Fill Material або як Edge Material встановлений шейдерний матеріал користувача
2D: виправлено випадок, коли відео не рендерується у відеоплеєрі, коли як режим рендерингу встановлено Material Override і використовується SpriteRenderer (UUM-98459)
AI: виправлена проблема, при якій вирішувач зіткнень для агентів AI відштовхує агентів від нерухомого, нерізного центру перешкоди або середньої точки сегмента, змушуючи агентів прискорюватися вздовж меж перешкоди в міру їх переміщення до цільових положень. зіткнень тепер відштовхує агентів від найближчої точки контакту при зіткненні із зазначеною перешкодою
Android: Додана функція dotnet webrequest для автоматичного дозволу доступу до Інтернету
Android: Виправлена регресія для застарілого оброблювача збоїв, коли -androidChainedSignalHandlerBehavior legacy перестав працювати для Activity.
Android: Виправлено поле введення діалогу, яке не закривалося після жесту «назад»
Android: Виправлено потенційне зависання при виході з програми після відтворення потокових звуків
Анімація, розваги Виправлено посилання довідки інспектора для компонента Playable Director
Аудіо: Виправлено збій під час ініціалізації звуку на деяких платформах, де можливий ексклюзивний доступ до вихідного пристрою, коли драйвер аудіопристрою за замовчуванням може не ініціалізуватися із зазначеними параметрами в налаштуваннях звуку
Документація: Додані документи про те, як створити плагін бібліотеки Android
Документація: Виправлено рядки мінімальних вимог до ОС для пристроїв Windows на Arm
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Unity!