Unity — потужне безкоштовне середовище розробки ігор, яке дозволяє створювати програми для настільних комп’ютерів, мобільних пристроїв, консолей і платформ віртуальної реальності. Рушій Unity може створювати 3D і 2D ігри, програми та інтерактивні симуляції. Це програмне забезпечення має стильний графічний інтерфейс і призначений в першу чергу для професіоналів у розробці ігор.
Unity має дві головні переваги: наявність візуального середовища розробки та кросплатформну підтримку. Перша з них включає інструменти візуального моделювання та інтегроване середовище, ланцюжок збірки, який спрямований на підвищення продуктивності розробки, зокрема на етапах прототипування та тестування. У рамках кросплатформної підтримки передбачені не лише місця розгортання, але й доступність інструментів розробки.
Ще однією перевагою є модульна система компонентів Unity, за допомогою якої будуються ігрові об’єкти, коли останні є комбінованими пакетами функціональних елементів. На відміну від механізмів успадкування, об’єкти в Unity створюються шляхом об’єднання функціональних блоків, а не розміщуються у вузлах дерева успадкування. Такий підхід полегшує створення прототипів, що важливо при розробці ігор.
Переваги Unity
Розробка 3D і 2D ігор;
повна інтеграція ігрового двигуна з середовищем розробки;
доступний та зрозумілий інтерфейс;
великі можливості з налаштування;
підтримка візуального редагування;
можливість використання скриптів на C#;
підтримка імпорту великої кількості форматів;
вбудована підтримка мережі;
розширення можливостей за допомогою модулів;
інструменти для спільної розробки;
система контролю версій;
безкоштовно для аматорів та дрібних розробників;
велика спільнота користувачів.
Недоліки
Висока вимогливість до заліза ПК;
для повноцінного використання необхідне навчання.
Висновок
Попри те, що Unity є дуже складною програмою, ви можете бути здивовані тим, як багато ви можете зробити з мінімальними зусиллями. Кілька уроків і ви зможете робити нескладні типові ігри. Проте, якщо ви хочете зробити щось складніше, доведеться серйозно зайнятися навчанням.
Встановлення
На сторінці завантаження ви можете скачати як онлайн, так і офлайн-інсталятори Unity. Оберіть бажаний файл, завантажте його і запустіть встановлення.
Зміни в останній версії
Введення: Додана підтримка F13-F24 (F20 на Mac) для нового пакету системи введення
2D: Виправлено випадок, коли вибірка текстур губилася при повторному підключенні вузла SpriteColor у Fragment
2D: Виправлена проблема, при якій спливаюче меню Create Tilemap не закривалося при натисканні, якщо в сцені немає активних Tilemap
2D: Виправлена проблема, при якій спливаюче меню Create Tilemap не закривалося при натисканні, якщо в сцені немає активних Tilemap
2D: Виправлена сумісність SRP-Batcher для шейдерів URP 2D за замовчуванням
Android: Виправлено проблему, при якій була відсутня підтримка розмірів сторінок 16 КБ.
Android: Оновіть NDK до r27c (з r23b).
Build Pipeline: виправлені PackedAssetInfo.sourceAssetGUID та buildTimeAssetPath для аудіокліпів у BuildReport
Документація: виправлено приклади коду, в яких випадково видалено пробіли.
Документація: виправлено текст посилання на сторінці The Inspector window.
DX12: Виправлена проблема, через яку редактор виходив з режиму відтворення під час створення іншого проекту
Редактор: Виправлено виключення профілю збирання, коли вікно профілю збирання було відкрито, і користувач намагався видалити профіль збирання за допомогою Assetdatatabase.DeleteAsset
Редактор: Виправлена проблема з hlsl користувача при використанні з файлом і двома підключеними виходами
Редактор: Виправлена помилка, що викликала пошкодження карти шару рельєфу та помилки консолі при малюванні із встановленим глобальним обмеженням mipmap
Редактор: Виправлено рідкісний збій під час виклику Shader.WarmupAllShaders()
Редактор: Виправлена проблема, що забезпечує обробку вхідної семантики як нечутливої до регістру
Редактор: Виправлена проблема, через яку вхідна семантика не оброблялася як нечутлива до регістру
Редактор: Виправлено проблему, через яку параметри запікання Occlusion могли бути встановлені на негативні значення
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Unity!