Unity — потужне безкоштовне середовище розробки ігор, яке дозволяє створювати програми для настільних комп’ютерів, мобільних пристроїв, консолей і платформ віртуальної реальності. Рушій Unity може створювати 3D і 2D ігри, програми та інтерактивні симуляції. Це програмне забезпечення має стильний графічний інтерфейс і призначений в першу чергу для професіоналів у розробці ігор.
Unity має дві головні переваги: наявність візуального середовища розробки та кросплатформну підтримку. Перша з них включає інструменти візуального моделювання та інтегроване середовище, ланцюжок збірки, який спрямований на підвищення продуктивності розробки, зокрема на етапах прототипування та тестування. У рамках кросплатформної підтримки передбачені не лише місця розгортання, але й доступність інструментів розробки.
Ще однією перевагою є модульна система компонентів Unity, за допомогою якої будуються ігрові об’єкти, коли останні є комбінованими пакетами функціональних елементів. На відміну від механізмів успадкування, об’єкти в Unity створюються шляхом об’єднання функціональних блоків, а не розміщуються у вузлах дерева успадкування. Такий підхід полегшує створення прототипів, що важливо при розробці ігор.
Переваги Unity
Розробка 3D і 2D ігор;
повна інтеграція ігрового двигуна з середовищем розробки;
доступний та зрозумілий інтерфейс;
великі можливості з налаштування;
підтримка візуального редагування;
можливість використання скриптів на C#;
підтримка імпорту великої кількості форматів;
вбудована підтримка мережі;
розширення можливостей за допомогою модулів;
інструменти для спільної розробки;
система контролю версій;
безкоштовно для аматорів та дрібних розробників;
велика спільнота користувачів.
Недоліки
Висока вимогливість до заліза ПК;
для повноцінного використання необхідне навчання.
Висновок
Попри те, що Unity є дуже складною програмою, ви можете бути здивовані тим, як багато ви можете зробити з мінімальними зусиллями. Кілька уроків і ви зможете робити нескладні типові ігри. Проте, якщо ви хочете зробити щось складніше, доведеться серйозно зайнятися навчанням.
Встановлення
На сторінці завантаження ви можете скачати як онлайн, так і офлайн-інсталятори Unity. Оберіть бажаний файл, завантажте його і запустіть встановлення.
Зміни в останній версії
Шейдери: покращено ведення журналу компіляції шейдерів у програвачі
2D: виправлена помилка, через яку палітри плиток з макетами Hexagonal Flat Top некоректно малювалися як макет Hexagonal Point Top
2D: відображається діалогове вікно з помилкою, коли користувач намагається створити палітру плиток або плитки на палітрі плиток у папці, відмінній від ресурсів
AI: посилання не створювалися у місцях, де NavMesh утворює пандус
Анімація: виправлена помилка при прив'язці перетворення гуманоїду, що має 2 нелюдські кістки з однаковим ім'ям
Анімація: виправлено неприпустимі значення за замовчуванням анімованих параметрів у контролері аніматора
Редактор: додана підтримка плагінів редактора X64
Редактор: усунуто проблему з незавантажуваним Meta Core SDK при спробі відтворення в редакторі через Oculus Link
Редактор: додано тикер, який запускається кожні 2 години для перевірки дійсності ліцензії на комп'ютері
Редактор: виправлена помилка «Відкрити сторінку завантаження» у браузері платформи/вікні профілю складання, що призводить до небезпечного завантаження для невстановленого редактора через Unity Hub
Редактор: виправлено рідкісний збій GRD та GPU Occlusion culling
Редактор: виправлено випадкове зависання редактора при генерації освітлення
Редактор: виправлено додатковий аргумент компілятора, що не оновлювався при перемиканні вкладок у вікні налаштувань програвача або при виборі різних платформ у вікні налаштувань збирання (UUM-66839)
Редактор: виправлено проблему, через яку з'являвся запит на перезапуск редактора для режиму графічних завдань при перемиканні між Windows та іншими платформами
Редактор: виправлено вікно профілю складання, що оновлюється кожен кадр на Android
Редактор: виправлений збій при натисканні параметра інтерфейсу користувача «Видалити властивості, що не використовуються» на матеріалі за замовчуванням
Редактор: виправлено проблеми з рендерингом для XRSettings.renderViewportScale під час використання Vulkan
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Unity!