Godot Engine 4.2.1

Godot Engine

Godot Engine — безкоштовне багатофункціональне середовище розробки 2D та 3D-ігор. Основна мета програми полягає у забезпеченні розробників інструментами для створення високоякісних ігор за допомогою інтуїтивно зрозумілого та гнучкого інтерфейсу.

Функціонал програми включає широкий набір інструментів і ресурсів для створення графіки, анімації, фізичної симуляції, звукових ефектів і т. д. Користувачі можуть створювати власні сцени та об'єкти, задавати логіку поведінки персонажів, налаштовувати фізичну симуляцію та керування. Бібліотека вбудованих скриптових мов, включаючи GDScript та C#, дозволяє розробникам створювати складні ігрові механіки та взаємодії. Завдяки вбудованому редактору анімацій, розробники можуть створювати кінематичні анімації та керувати ними.

Однією з головних переваг Godot Engine є його потужний та інтуїтивно зрозумілий редактор сцен. Редактор пропонує великі можливості для візуального створення ігрового контенту, включаючи функціонал для роботи з графікою, звуком та анімацією. Розробники можуть легко створювати та редагувати об'єкти, додавати компоненти, керувати розташуванням та прив'язувати сцени. Редактор також пропонує інструменти для налагодження та профілювання гри.

Особливості Godot Engine

  • Безкоштовний редактор з відкритим вихідним кодом.
  • Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та потужний редактор сцен.
  • Можливість створення ігор для різних платформ та експорту проектів у зручних форматах.
  • Великий вибір інструментів для створення ігрової логіки, анімації та взаємодій.
  • Вбудована система налагодження та профілювання для оптимізації проектів.

Недоліки Godot Engine

  • Нестача вбудованих ресурсів та готових модулів у порівнянні з деякими комерційними програмами.
  • Можуть виникати деякі обмеження під час роботи з вимогливими графічними ефектами та обробкою великих обсягів даних.

В цілому, Godot Engine є потужним і гнучким інструментом для розробки ігор. Завдяки своїй безкоштовності та широкому функціоналу, програма дозволяє розробникам створювати якісні проекти для різних платформ. Незважаючи на деякі обмеження, додаток є привабливим вибором для розробників, які прагнуть втілити свої творчі ідеї в реальність.

Зміни в останній версії

  • 2D: виправлена помилка, через яку UV-редактор не використовував перетворення текстур (GH-84076).
  • 2D: Виправлено значок ландшафту для певних форматів зображень (GH-84507).
  • 2D: зберігайте фрагменти сцени, навіть якщо TileMap невидимий (GH-85753).
  • 2D: виправлення окклюдерів TileMap (GH-85893).
  • 3D: дозволяти лише вузли, успадковані від MeshInstance3D, у діалоговому вікні «Заповнення поверхні MultiMesh» (GH-84933).
  • Анімація: виправлений прапор імпортованої доріжки нарізаної анімації (GH-85061).
  • Анімація: запобігання збою під час виклику AnimationMixer::restore з неприпустимим ресурсом (GH-85428).
  • Анімація: виправлена помилка, через яку AnimationPlayer шукав дискретні ключі (GH-85569).
  • Анімація: Виправлено початкове значення циклу Tween (GH-85681).
  • Аудіо: виправлено імпорт файлів WAV з непарними розмірами фрагментів (GH-85556).
  • Система складання: використовуйте Python venv, якщо він виявлений під час складання проекту VS (GH-84593).
  • Система складання: виправте посилання власників коду веб-платформи (GH-85746).
  • Система складання: виправлені неприпустимі escape-послідовності Python (GH-85818).
  • GDScript: фільтрувати групи та категорії за допомогою автозаповнення (GH-85196).
  • Графічний інтерфейс: увімкнення прокручування виводу зі зміною масштабу інтерфейсу користувача (GH-82079).
  • Графічний інтерфейс: VideoPlayer: виправлено перезавантаження перепризначеного потоку перекладу (GH-84794).
  • Графічний інтерфейс: відновлено властивості елемента керування при скасуванні прив'язки елемента керування до контейнера (GH-85181).
  • Графічний інтерфейс: перш ніж обчислювати розмір, переконайтеся, що заголовок вікна дотримано (GH-85312).
  • Графічний інтерфейс: RTL: виправлено розрахунок усунення символів CharFX (GH-85363).
  • Графічний інтерфейс: обмеження оновлення розміру вікна під час зміни заголовка (GH-85542).
  • Графічний інтерфейс: виправлено розмір та візуальні ефекти InputEventConfigurationDialog (GH-85790).
  • Графічний інтерфейс: обмеження оновлення розміру вікна під час зміни перекладу заголовка (GH-85828).
  • Імпорт: виправлено витік пам'яті в шляхах помилок у завантажувачі tinyexr (GH-85002).
  • Імпорт: виправлення пошкодження пам'яті та підтвердження збоїв під час опуклої декомпозиції (GH-85631).
  • Введення: X11: відкладено надсилання повідомлення про оновлення IME (GH-85306).
  • Введення: виправлено видалення події ключа IME у macOS (GH-85458).
  • Введення: виправлено вибір фізики в SubViewport (GH-85665).
  • Навігація: виправлено відсутність оновлень властивостей NavigationLink у конструкторі (GH-83802).
  • Навігація: виправлено відсутність оновлень властивостей NavigationRegion у конструкторі (GH-83812).
  • Навігація: виправлено відсутність оновлень властивостей NavigationAgent у конструкторі (GH-83814).
  • Навігація: виправлено відсутність оновлень властивостей NavigationObstacle у конструкторі (GH-83816).
  • Навігація: виправлено витік пам'яті в NavigationServer3D, пов'язаний зі статичними перешкодами (GH-84816).
  • Навігація: виправлено оновлення перетворення NavigationRegion2D (GH-85258).
  • Частинки: дозволяти лише вузли на основі MeshInstance3D у селекторі вузлів форми викиду частинок (GH-84891).
  • Плагін: правильно перевіряйте сценарії, які мають наслідувати плагін EditorPlugin (GH-85271).
  • Портування: не використовувати повідомлення миші у вікнах з no_focus у Windows (GH-85484).
  • Рендеринг: виправлена помилка, через яку оновлення буфера відправлялися в неправильний буфер cmd, якщо бар'єри дорівнювали 0 (GH-83736).
  • Рендеринг: виправлено неправильний параметр для render_method, що спричиняв збій Godot (GH-84241).
  • Рендеринг: додайте макросshadows_disabled у модуль рендерингу сумісності (GH-84416).
  • Рендеринг: Vulkan: виправлено некоректний доступ до буферів на Android (GH-84852).
  • Рендеринг: використовуйте маску введення вершин для створення масивів вершин (GH-85092).
  • Рендеринг: виправлено друкарську помилку в перетворенні BaseMaterial3D з SpatialMaterial 3.x (GH-85269).
  • Рендеринг: встановіть кадр ReflectionProbe перед зіставленням ідентифікатора у мобільному рендерингу (GH-85635).
  • Рендеринг: додано описове повідомлення про помилку під час створення поверхні сітки з неправильного типу масиву (GH-85646).
  • Рендеринг: GLES3: пропускати пакети з нульовою кількістю екземплярів під час рендерингу полотна (GH-85778).
  • Рендеринг: macOS: переключіть серверну частину ANGLE на ANGLE поверх OpenGL, переключіть механізм рендерингу сумісності за промовчанням назад на власний (GH-85785).
  • Рендеринг: переконайтеся, що у 2D-мережах використовується правильна маска введення (GH-85972).
  • Шейдери: автоматично забезпечують правильні нормалі у засобі рендерингу сумісності (GH-82804).
  • Шейдери: прокоментуйте стандартну функцію освітлення шаблону шейдера (GH-84594).
  • XR: видалено невикористовувану дію торкання захвату з картки дій OpenXR за промовчанням (GH-85048).
Автор:
Офіційний сайт: godotengine.org
Оновлено:
Версія Windows: 7, 8, 10, 11
Мова інтерфейсу: English, Українська, Русский
Завантажити Godot Engine для Windows

Коментарі

Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?

Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Godot Engine!

Схожі програми