Unity 3D 2019.3.15

Unity 3D

Unity 3D — потужне середовище розробки для кросплатформного рушія Unity за допомогою якого можна створювати відеоігри і додатки. Створені за допомогою Unity 3D ігри та програми працюють в операційних системах Windows, OS X, Android, iOS, Linux, Blackberry а також на ігрових приставках Wii, PlayStation 3 і Xbox 360. Програми, створені за допомогою Unity, підтримують DirectX і OpenGL.

За допомогою Unity 3D можна створювати відеоігри будь-яких жанрів. Розробник може легко імпортувати текстури, моделі та звуки. Для текстур підтримуються усі популярні формати зображень. Створення скриптів здійснюється, в основному, за допомогою JavaScript, хоча коди можна писати і на C#.

Основні можливості Unity 3D:

- Широкі можливості налаштування.
- Доступний і зрозумілий інтерфейс.
- Сценарії на C#, JavaScript і Boo.
- Повна інтеграція ігрового рушія з середовищем розробки.
- Підтримка перетягування об'єктів у редакторі.
- Підтримка імпорту великої кількості форматів.
- Вбудована підтримка мережі.
- Підтримка фізики тканини (PhysX Cloth).
- Можливість доповнення функціоналу.
- Інструменти для спільної розробки.
- Можливість використання систем контролю версій.

Зміни в останній версії (історія змін)

  • Анімація: редактор аварійно завершує роботу з Animator :: CreateInternalControllerPlayable, коли зіставляються об'єкти GameObject.
  • Анімація: [macOS] Невідповідний збій в objc_msgSend / objc_retain при попередньому перегляді анімації з відкритим вікном Animator.
  • Конвеєр імпорту активів: проект оновлення Unity YAML до 2019.3. База даних активів V2 призводить до аварійного завершення проекту при запуску.
  • Аудіо: відбувається збій редактора при зміні значення «Частота дискретизації системи» при відтворенні попереднього перегляду аудіо супроводу в вікні тимчасової шкали.
  • Глобальне освітлення: [OSX] [GPUPLM] Збій ядра ядра ОС з панікою «Потік, можливо, передчасно завершений» після запікання сцени за допомогою AMD GPU.
  • Глобальне освітлення: [PLM] Запікання кіосків після відключення / включення статичного ігрового об'єкта.
  • Глобальне освітлення: [macOS] BugReporter не викликається при збої проекту.
  • Глобальне освітлення: gi :: InitializeManagers () займає 0,6 с при запуску редактора.
  • Графіка - загальні відомості: [регресія продуктивності] AssetBundleLoadAllAssets - Load_Prefabs_AllAssets значно повільніше, ніж 18.4.
  • Графіка - загальні відомості: [регресія продуктивності] AssetBundleLoadSingleAssets: LoadAsync_Prefabs_SingleAssets значно повільніше, ніж 18.4.
  • IAP. Відключення і повторне включення IAP у вікні служб призводить до численних помилок при пошуку збірок.
  • IAP: покупка Unity видає помилку при оновленні проекту через неможливість знайти збірку UnityEngine.UI.
  • Linux: Рамка виділення малюється у вигляді сцени, коли обраний GameObject, коли натиснуті Alt і ліва кнопка миші.
  • MacOS: редактор [macOS] вилітає при спробі отримати доступ до пристроїв захоплення звуку.
  • Mono: падіння з різним трасуванням стека при виході з режиму відтворення після перекомпіляції скриптів.
  • Сценарії: поля [SerializedField] видаютьПопередження «Поле ніколи не призначається ...».
  • Vulkan: збій vk_optimusGetInstanceProcAddr, якщо двічі клацнути стрілку розкривається коду шейдера.
  • Windows: неможливо активувати ліцензію в контейнері Docker.
Автор: Unity Technologies
Оновлено:
Версія Windows: XP, Vista, 7, 8
Українська мова: Відсутня
Російська мова: Відсутня
Завантажити
Unity 3D

Коментарі

Коментарів ще немає. Ви можете залишити свій коментар до програми Unity 3D. Для цього потрібно увійти. Якщо ви ще не з нами – зареєструйтесь.

Інші програми у цій категорії