Unity 3D 2018.2.8f1

Unity 3D

Unity 3D — потужне середовище розробки для кросплатформного рушія Unity за допомогою якого можна створювати відеоігри і додатки. Створені за допомогою Unity 3D ігри та програми працюють в операційних системах Windows, OS X, Android, iOS, Linux, Blackberry а також на ігрових приставках Wii, PlayStation 3 і Xbox 360. Програми, створені за допомогою Unity, підтримують DirectX і OpenGL.

За допомогою Unity 3D можна створювати відеоігри будь-яких жанрів. Розробник може легко імпортувати текстури, моделі та звуки. Для текстур підтримуються усі популярні формати зображень. Створення скриптів здійснюється, в основному, за допомогою JavaScript, хоча коди можна писати і на C#.

Основні можливості Unity 3D:

- Широкі можливості налаштування.
- Доступний і зрозумілий інтерфейс.
- Сценарії на C#, JavaScript і Boo.
- Повна інтеграція ігрового рушія з середовищем розробки.
- Підтримка перетягування об'єктів у редакторі.
- Підтримка імпорту великої кількості форматів.
- Вбудована підтримка мережі.
- Підтримка фізики тканини (PhysX Cloth).
- Можливість доповнення функціоналу.
- Інструменти для спільної розробки.
- Можливість використання систем контролю версій.

Зміни в останній версії (історія змін)

  • Виправлено перейменування або зміну простору імен, що містить сценарій-імпортер, що порушує механізм авто-реімпорту.
  • Виправлена ​​помилка, при якій запуск Unity через концентратор анулює існуючий логін для прямих пускових установок.
  • Виправлено ​​блокування основного потоку при видаленні тимчасових об'єктів рендеринга після виклику ConvertTexture () зі сценарію.
  • Виправлена ​​помилка при інтенсивних сценаріях рендеринга при використанні застарілих графічних завдань.
  • Виправлений збій в MinMaxAABB :: MinMaxAABB, коли використовується Legacy Deferred Render Path.
  • Виправлений RGBA16, поміняв червоні / сині канали.
  • Виправлена ​​помилка, при якій значення FOV камери не може бути встановлено на значення нижче 1.
  • Виправлена ​​проблема, коли колайдери без фізичного матеріалу не повертали правильний матеріал за замовчуванням в фізичних налаштуваннях.
  • Виправлений неправильний УФ, повернутий в результаті Raycast, коли raycasting до сітчастого коллайдера, який має негативний масштаб.
  • Виправлена ​​помилка, при якій перетворення в CharacterController в OnControllerColliderHit ігнорується.
  • Виправлена ​​проблема, коли деякі настройки фізики не обнулені за запитом.
  • Виправлена ​​проблема, коли властивості маси неправильно оновлювалися при зміні масштабу коллайдера.
  • Виправлений збій при установці користувачем невеликого розміру даних Terrain.
  • Виправлена ​​проблема, при якій кінематичні тіла не могли піти за зміною трансформації після установки свого положення після установки їх положення або обертання через компонент Transform.
  • Управління сценою: виправлена ​​помилка в LightmapSettingsManager.CheckSettingsСогласно при виклику UnloadSceneAsync відразу після LoadScene (SingleMode).
  • Виправлена ​​проблема, коли вказівка ​​точки зору усічення фактично використовувало б її як базу для ближньої площини.
  • Виправлено ​​зависання при відключенні при читанні / запису в SslStream.
  • Виправлено ​​нестабільність тесту Runtime Android.
  • Виправлена ​​помилка, при якій UnsafeUtility.GetFieldOffset міг повертати 0, коли тип не инициализирован.
  • Виправлений збій при створенні DynamicMethod в недінаміческом зображенні.
  • Виправлений збій при використанні некерованого обмеження.
  • Виправлений шрифт шрифту Chinesse Bolded Arial в редакторі.
  • Виправлений інтервал між символами, і текст розтягується жирним шрифтом, обраним під час шикування на певних платформах.
Автор: Unity Technologies
Оновлено:
Версія Windows: XP, Vista, 7, 8
Українська мова: Відсутня
Російська мова: Відсутня

Завантажити
Unity 3D

Коментарі

Коментарів ще немає. Ви можете залишити свій коментар до програми Unity 3D. Для цього потрібно увійти. Якщо ви ще не з нами – зареєструйтесь.

Інші програми у цій категорії