Unity 3D 2019.1.3f1

Завантажити
Unity 3D
Unity 3D

Unity 3D — потужне середовище розробки для кросплатформного рушія Unity за допомогою якого можна створювати відеоігри і додатки. Створені за допомогою Unity 3D ігри та програми працюють в операційних системах Windows, OS X, Android, iOS, Linux, Blackberry а також на ігрових приставках Wii, PlayStation 3 і Xbox 360. Програми, створені за допомогою Unity, підтримують DirectX і OpenGL.

За допомогою Unity 3D можна створювати відеоігри будь-яких жанрів. Розробник може легко імпортувати текстури, моделі та звуки. Для текстур підтримуються усі популярні формати зображень. Створення скриптів здійснюється, в основному, за допомогою JavaScript, хоча коди можна писати і на C#.

Основні можливості Unity 3D:

- Широкі можливості налаштування.
- Доступний і зрозумілий інтерфейс.
- Сценарії на C#, JavaScript і Boo.
- Повна інтеграція ігрового рушія з середовищем розробки.
- Підтримка перетягування об'єктів у редакторі.
- Підтримка імпорту великої кількості форматів.
- Вбудована підтримка мережі.
- Підтримка фізики тканини (PhysX Cloth).
- Можливість доповнення функціоналу.
- Інструменти для спільної розробки.
- Можливість використання систем контролю версій.

Зміни в останній версії (історія змін)

  • 2D: виправлені артефакти при рендерингу з TilemapRenderer, коли пакет 2D-анімації знаходиться в проекті.
  • 2D: Виправлено стиснення текстур ETC Split Alpha Channel, що не працює для варіантів SpiteAtlas.
  • 2D: виправлені розриви, що не мінімізувалися для CompositeCollider2D при компонуванні TilemapCollider2D, який був масштабований так, щоб мати мікропробіли.
  • 2D: виправлені розриви, які не зводилися до мінімуму для CompositeCollider2D при компонуванні TilemapCollider2D, який обертав плитки, викликаючи мікропробіли між плитками.
  • 2D: Виправлено виняток InvalidCastException з карти листів, коли в карту листів доданий неприпустимий лист.
  • Android: виправлено падіння в обробнику сигналів на Android IL2CPP ARM64.
  • Android: виправлена ​​помилка збірки gradle з Android SDK Build-Tools 29-rc1.
  • Редактор: Виправлено «ArgumentException: не вдалося знайти елемент з ідентифікатором:", який іноді може виникати при зміні точок в редакторі LineRenderer.
  • Редактор: Виправлено падіння при переміщенні камери при обраному виді сцени.
  • Редактор: Виправлено зависання редактора при імпорті ресурсу з метафайли.
  • Редактор: Виправлена ​​помилка, через яку компоненти зі сценаріїв не віддалились з меню «Додати компонент ...» при їх видаленні.
  • Редактор: Виправлена ​​помилка з пам'яттю при завершенні роботи коду до очищення Performance Tracker.
  • Редактор: Виправлена ​​помилка, пов'язана з відкриттям папки з вмістом для папки пакетів у вікні проекту в Linux.
  • Facebook: Виправлена ​​помилка, через яку GameRoom в Facebook іноді зависав, коли мета була автономною.
  • iOS: виправлено збереження проекту XCode, якщо параметр «Автоматично додавати можливості» відключений.
  • Linux: виправлено натискання клавіш двічі.
  • Linux: виправлені градієнти ShaderGraph.
  • Linux: Виправлені WebViewTests, що викликають збій редактора при виході.
  • Частинки: Виправлено падіння в KeyframeTpl :: Transfer> при вході в режим відтворення.
  • Частинки: виправлено падіння в функції ApplyTexture при виборі GameObject з системою частинок.
  • Частинки: Виправлені властивості вицвітання і м'яких частинок, які не застосовувалися до кольору випромінювання стандартних шейдеров частинок.
  • Частинки: фіксовані параметри силового поля системи частинок не прив'язані до розумних значень і дозволяють встановлювати негативні швидкості в Інспекторі, де це необхідно.
  • Частинки: виправлено відображення ParticleSystem Sprite з використанням неправильного кольору, коли пов'язаний компонент SpriteRenderer не був включений.
  • Частинки: Виправлений текстурний модуль. Цикли не прив'язуються до розумних значень, що викликають збої.
  • Prefabs: Виправлено перетягування в Prefab Mode при виборі GameObjects з Gizmos в будь-якій завантаженій сцені.
  • Prefabs: Виправлено повідомлення про помилку при видаленні prefab-ресурсу, коли він відкритий в Prefab Editor і контроль версій включений.
  • Prefabs: Виправлено перевизначення Prefab Mode для кореневого GameObject шляхом перетягування після зміни типу трансформації.
  • Сценарії: автоматичне оновлення Cinemachine для Unity 2019.x.
  • Сценарії: виправлена ​​проблема в синтаксичному аналізаторі простору імен, пов'язана з читанням вкладених класів в частковій поведінці моноблоків.
  • Послуги: Гарантовані символи правильно відображаються на Android.
  • Сервіси: Гарантовані символи правильно фіксуються на iOS.
  • Сервіси: Виправлено падіння з фонового потоку на UWP, коли включена функція звітів про збої.
  • Сервіси: Виправлена ​​помилка, через яку значки значків файлів на панелі інструментів Collab були відсутні після скасування вибору часткової публікації.
  • Сервіси: виправлено ​​завантаження символів для Cloud Diagnostics, що не працює в пакетному режимі.
  • Шейдери: виправлена ​​регресія продуктивності завантаження шейдерів шляхом видалення випадкового прогріву всіх підшейдерів.
  • Контроль версій: виправлена ​​помилка при спробі запису в файл заблокованих налаштувань Perforce.
  • Windows: Виправлена ​​помилка, через яку вхід не скидався при відключенні ігрового контролера.
  • XR: Виправлена ​​проблема з конфігурацією ядра процесора в Oculus Quest, через яку дуже багато робочих потоків розкручувалося.
  • XR: виправлено зависання відкладених зворотних викликів додатка про припинення при виході.
Автор: Unity Technologies
Оновлено:
Версія Windows: XP, Vista, 7, 8
Українська мова: Відсутня
Російська мова: Відсутня

Коментарі

Коментарів ще немає. Ви можете залишити свій коментар до програми Unity 3D. Для цього потрібно увійти. Якщо ви ще не з нами – зареєструйтесь.

Інші програми у цій категорії