Unity 2022.1.1

Unity

Unity 3D — потужне середовище розробки для кросплатформного рушія Unity за допомогою якого можна створювати відеоігри і додатки. Створені за допомогою Unity 3D ігри та програми працюють в операційних системах Windows, OS X, Android, iOS, Linux, Blackberry а також на ігрових приставках Wii, PlayStation 3 і Xbox 360. Програми, створені за допомогою Unity, підтримують DirectX і OpenGL.

За допомогою Unity 3D можна створювати відеоігри будь-яких жанрів. Розробник може легко імпортувати текстури, моделі та звуки. Для текстур підтримуються усі популярні формати зображень. Створення скриптів здійснюється, в основному, за допомогою JavaScript, хоча коди можна писати і на C#.

Основні можливості Unity 3D:

- Широкі можливості налаштування.
- Доступний і зрозумілий інтерфейс.
- Сценарії на C#, JavaScript і Boo.
- Повна інтеграція ігрового рушія з середовищем розробки.
- Підтримка перетягування об'єктів у редакторі.
- Підтримка імпорту великої кількості форматів.
- Вбудована підтримка мережі.
- Підтримка фізики тканини (PhysX Cloth).
- Можливість доповнення функціоналу.
- Інструменти для спільної розробки.
- Можливість використання систем контролю версій.

Зміни в останній версії

  • Пакети активів: текстури не стискаються під час створення пакетів.
  • DirectX11: збій на GfxDeviceD3D11Base::ResolveDepthIntoTexture при відкритті проекту
  • DirectX12: збій на GfxDeviceD3D12Base::DrawBuffersCommon при вході в режим відтворення з DX12
  • Особливості графічного пристрою: Довільний запис у текстуру БПЛА із шейдера тіней призводить до зависання графічного процесора при фільтрації об'єктів ієрархії сцен.
  • IL2CPP: [Mobile] [IL2CPP] Збій збірки при використанні скрипта користувача та виборі цільової архітектури ARM64
  • IMGUI: неможливо змінити значення розташування градієнта у графіку візуальних ефектів під час використання клавіатури.
  • Ядро: збій Unity o StackWalker::GetCurrentCallstack у разі пошкодження rest-certificate.pem
  • Linux: Редактор аварійно завершує роботу в GfxDeviceGLES::DrawBuffersBatchMode при вході в ігровий режим у навчальному посібнику LEGO.
  • Linux: ПК не спить, коли редактор відкрито
  • Linux: список "Шлях прив'язки" вікна "Дії введення" в новій системі введення відображається у вигляді порожнього білого квадрата в Linux.
  • Metal: постійні скачки EditorLoop на 5-10 мс при використанні API Metal.
  • Моно: Редактор періодично падає на mono_object_isinst при закритті в пакетному режимі або при складанні.
  • Mono: [Android] Помилка «Знайдені плагіни з однаковими іменами» виникає при збиранні на Android з дублікатами файлів .dll
  • Пакет: після створення порожнього проекту створюється пуста папка «StreamingAssets».
  • Пакет: Unity аварійно завершує роботу в пакетному режимі під час використання -vcsMode Perforce
  • Фізика: збій на internalABP::ABP_PairManager::addPair при перемиканні на ArticulationJointType.SphericalJoint під час виконання
  • Progressive Lightmapper: [GPU PLM] Повернення до CPU PLM у CL_INVALID_MEM_OBJECT після перемикання тільки кольору світла та повторного запікання GI
  • Progressive Lightmapper: [GPU PLM] Час завантаження шейдера OpenCL у нових проектах став значно повільнішим.
  • Якість життя: [Mac] ShortcutManager ігнорує модифікатор Shift
  • Управління сценою: зміна порядку ігрових об'єктів в ієрархії не реєструється Скасувати
  • Подання сцени/ігри: Виставлення гри не відображається після встановлення мовного пакета в редакторі.
  • Серіалізація: збій редактора при десеріалізації масиву типу із вкладеним буферним полем фіксованого розміру
  • Вікно налаштувань: пробіли та символи в імені проекту замінені на дефіси, які викликають попередження «Неприпустимі символи» в ідентифікаторі пакета.
  • Тіні/світло: сцена яскравіша в автономному програвачі, якщо вона була відкрита в редакторі під час збирання.
  • uGUI: значення перетворення дочірнього полотна не зберігаються під час їх редагування у збірному режимі.
  • uGUI: при виборі префабу, що містить компоненти полотна, видаються помилки Immutable Package.
  • Веб-платформа: [Linux] Складання Webgl аварійно завершує роботу щоразу при використанні редактора Unity у Linux.
  • Веб-платформа: [WebGL] Profiler не здійснює автоматичне підключення до збірок WebGL.
Автор: Unity Technologies
Оновлено:
Версія Windows: 7, 8, 10
Українська мова: Відсутня
Російська мова: Відсутня
Завантажити
Unity

Коментарі

Коментарів ще немає. Ви можете залишити свій коментар до програми Unity. Для цього потрібно увійти. Якщо ви ще не з нами – зареєструйтесь.

Інші програми у цій категорії