Unity — потужне безкоштовне середовище розробки ігор, яке дозволяє створювати програми для настільних комп’ютерів, мобільних пристроїв, консолей і платформ віртуальної реальності. Рушій Unity може створювати 3D і 2D ігри, програми та інтерактивні симуляції. Це програмне забезпечення має стильний графічний інтерфейс і призначений в першу чергу для професіоналів у розробці ігор.
Unity має дві головні переваги: наявність візуального середовища розробки та кросплатформну підтримку. Перша з них включає інструменти візуального моделювання та інтегроване середовище, ланцюжок збірки, який спрямований на підвищення продуктивності розробки, зокрема на етапах прототипування та тестування. У рамках кросплатформної підтримки передбачені не лише місця розгортання, але й доступність інструментів розробки.
Ще однією перевагою є модульна система компонентів Unity, за допомогою якої будуються ігрові об’єкти, коли останні є комбінованими пакетами функціональних елементів. На відміну від механізмів успадкування, об’єкти в Unity створюються шляхом об’єднання функціональних блоків, а не розміщуються у вузлах дерева успадкування. Такий підхід полегшує створення прототипів, що важливо при розробці ігор.
Переваги Unity
Розробка 3D і 2D ігор;
повна інтеграція ігрового двигуна з середовищем розробки;
доступний та зрозумілий інтерфейс;
великі можливості з налаштування;
підтримка візуального редагування;
можливість використання скриптів на C#;
підтримка імпорту великої кількості форматів;
вбудована підтримка мережі;
розширення можливостей за допомогою модулів;
інструменти для спільної розробки;
система контролю версій;
безкоштовно для аматорів та дрібних розробників;
велика спільнота користувачів.
Недоліки
Висока вимогливість до заліза ПК;
для повноцінного використання необхідне навчання.
Висновок
Попри те, що Unity є дуже складною програмою, ви можете бути здивовані тим, як багато ви можете зробити з мінімальними зусиллями. Кілька уроків і ви зможете робити нескладні типові ігри. Проте, якщо ви хочете зробити щось складніше, доведеться серйозно зайнятися навчанням.
Встановлення
На сторінці завантаження ви можете скачати як онлайн, так і офлайн-інсталятори Unity. Оберіть бажаний файл, завантажте його і запустіть встановлення.
Зміни в останній версії
Редактор: додано подробиці повідомлення про помилку «несумісний простір ключових слів», яке іноді генерується шейдерами.
Редактор: прив'язки обчислювального буфера та текстури зберігаються при гарячому перезавантаженні ресурсів.
Редактор: покращення коду заставки.
Графіка: покращена продуктивність ЦП на шляху Native Render Pass у GfxDevice для прискорення URP RenderGraph.
UI Toolkit: додано поліпшення інтерфейсу користувача для відсутнього робочого процесу при вилученні вбудованого значення в селектор.
Контроль версій: до подання очікуваних змін додано опції «Скасувати без змін» та «Скасувати вилучення зі збереженням змін».
Контроль версій: змінено файл ignore.conf за замовчуванням, щоб він не ігнорував сам себе.
Контроль версій: видалено перенаправлення фокусу після реєстрації.
Аудіо: виправлена проблема, через яку чергування між установниками AudioSource.clip та AudioSource.resource призводило до того, що установник AudioSource.volume не мав жодного ефекту.
Система складання: виправлений потенційний збій під час будівництва.
Редактор: виправлений збій при взаємодії з колекцією варіантів шейдерів, що містить шейдери з ключовими словами динамічної гілки після десеріалізації/десеріалізації колекції.
Редактор: Виправлено закріплене вікно «Профілі збирання», яке ставало безладним при зміні розміру.
Редактор: виправлено довгі імена профілів збирання, які не скорочувалися належним чином у редакторі профілів збирання.
Редактор: виправлена назва платформи відображається двічі у розділі «Профілі збирання».
Редактор: розділ фіксованого списку профілів збільшується залежно від найдовшого імені профілю збирання.
Редактор: виправлена непередбачена помилка при перемиканні між гілками.
Редактор: приховано поле RenderMode із Light Component у URP та видалено відповідну документацію.
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Unity!