Unity 3D 2018.2.16f1

Unity 3D

Unity 3D — потужне середовище розробки для кросплатформного рушія Unity за допомогою якого можна створювати відеоігри і додатки. Створені за допомогою Unity 3D ігри та програми працюють в операційних системах Windows, OS X, Android, iOS, Linux, Blackberry а також на ігрових приставках Wii, PlayStation 3 і Xbox 360. Програми, створені за допомогою Unity, підтримують DirectX і OpenGL.

За допомогою Unity 3D можна створювати відеоігри будь-яких жанрів. Розробник може легко імпортувати текстури, моделі та звуки. Для текстур підтримуються усі популярні формати зображень. Створення скриптів здійснюється, в основному, за допомогою JavaScript, хоча коди можна писати і на C#.

Основні можливості Unity 3D:

- Широкі можливості налаштування.
- Доступний і зрозумілий інтерфейс.
- Сценарії на C#, JavaScript і Boo.
- Повна інтеграція ігрового рушія з середовищем розробки.
- Підтримка перетягування об'єктів у редакторі.
- Підтримка імпорту великої кількості форматів.
- Вбудована підтримка мережі.
- Підтримка фізики тканини (PhysX Cloth).
- Можливість доповнення функціоналу.
- Інструменти для спільної розробки.
- Можливість використання систем контролю версій.

Зміни в останній версії (історія змін)

  • AI: Виправлена ​​проблема з вирізанням NavMeshObstacle, яка могла створити непередбачений кордон, де один з кутів або країв корпусу сидить точно на краю багатокутника NavMesh.
  • AI: Виправлено RemoveAllNavMeshData (), не чекаючи, поки NavMeshObstacles завершить різьблення, викликавши збій.
  • Android: Виправлений невірний шлях, що повертається IPostGenerateGradleAndroidProject.OnPostGenerateGradleAndroidProject під час експорту проекту.
  • Android: збільшений розмір купи JVM від 2gb до 4gb.
  • Імпорт активів: виправлені сценарії, які знаходяться в спеціальних папках, таких як Assets / Plugins / Android /, що не ігноруються під час компіляції.
  • Імпорт активів: Виправлений імпорт обертання кореневого вузла для активів із загальним аватаром.
  • Аудіо: Виправлено вимикання FMOD, щоб уникнути блокування, що може викликати зависання на Android.
  • Сервер кешування. Виправлено дублювання завантаження ресурсів з сервера Cache.
  • IL2CPP: додано підтримку CultureInfo в WebGL, якщо виключення відключені.
  • IL2CPP: COM Callable Wrappers для керованих масивів тепер реалізують інтерфейс IReferenceArray. Це усуває випадки, коли API-інтерфейси Windows Runtime очікували, що об'єкти будуть реалізовувати цей інтерфейс, а якщо немає, вони повідомляють про помилки, таких як «Дані цього типу не підтримуються». і «Помилка при спробі сериализации значення, яке має бути записано в сховище даних програми».
  • IL2CPP: Виправлено виклик GetGenericArguments в MethodInfo, який не працює для завищеного родового типу.
  • IL2CPP: Виправлені COM-об'єкти, що представляють Windows.Foundation.IAsyncAction і Windows.Foundation.IAsyncOperation, які були знищені після їх перетворення в System.Threading.Tasks.Task через метод розширення AsTask.
  • IL2CPP: виправлено Debug.WriteLine () не реалізоване.
  • IL2CPP: виправлений Marshal.SizeOf не підтримує для типів з загальним базовим класом, коли клас не використовує загальний тип в будь-якому полі.
  • iOS: Додані дозволи для iPhone XR / XS / XS Max для Game View.
  • iOS: Виправлено неправильне Screen.safeArea на iPhone при запуску ().
  • PS4: Виправлена ​​помилка рендеринга з суцільним кольором, який не був очищений належним чином в конвеєрі рендеринга Scriptable.
  • Шейдери: Виправлені завантаження шейдеров з AssetBundles, які були створені в 2017 году.2, які не дозволені.
Автор: Unity Technologies
Оновлено:
Версія Windows: XP, Vista, 7, 8
Українська мова: Відсутня
Російська мова: Відсутня

Завантажити
Unity 3D

Коментарі

Коментарів ще немає. Ви можете залишити свій коментар до програми Unity 3D. Для цього потрібно увійти. Якщо ви ще не з нами – зареєструйтесь.

Інші програми у цій категорії