Unity — потужне безкоштовне середовище розробки ігор, яке дозволяє створювати програми для настільних комп’ютерів, мобільних пристроїв, консолей і платформ віртуальної реальності. Рушій Unity може створювати 3D і 2D ігри, програми та інтерактивні симуляції. Це програмне забезпечення має стильний графічний інтерфейс і призначений в першу чергу для професіоналів у розробці ігор.
Unity має дві головні переваги: наявність візуального середовища розробки та кросплатформну підтримку. Перша з них включає інструменти візуального моделювання та інтегроване середовище, ланцюжок збірки, який спрямований на підвищення продуктивності розробки, зокрема на етапах прототипування та тестування. У рамках кросплатформної підтримки передбачені не лише місця розгортання, але й доступність інструментів розробки.
Ще однією перевагою є модульна система компонентів Unity, за допомогою якої будуються ігрові об’єкти, коли останні є комбінованими пакетами функціональних елементів. На відміну від механізмів успадкування, об’єкти в Unity створюються шляхом об’єднання функціональних блоків, а не розміщуються у вузлах дерева успадкування. Такий підхід полегшує створення прототипів, що важливо при розробці ігор.
Переваги Unity
Розробка 3D і 2D ігор;
повна інтеграція ігрового двигуна з середовищем розробки;
доступний та зрозумілий інтерфейс;
великі можливості з налаштування;
підтримка візуального редагування;
можливість використання скриптів на C#;
підтримка імпорту великої кількості форматів;
вбудована підтримка мережі;
розширення можливостей за допомогою модулів;
інструменти для спільної розробки;
система контролю версій;
безкоштовно для аматорів та дрібних розробників;
велика спільнота користувачів.
Недоліки
Висока вимогливість до заліза ПК;
для повноцінного використання необхідне навчання.
Висновок
Попри те, що Unity є дуже складною програмою, ви можете бути здивовані тим, як багато ви можете зробити з мінімальними зусиллями. Кілька уроків і ви зможете робити нескладні типові ігри. Проте, якщо ви хочете зробити щось складніше, доведеться серйозно зайнятися навчанням.
Встановлення
На сторінці завантаження ви можете скачати як онлайн, так і офлайн-інсталятори Unity. Оберіть бажаний файл, завантажте його і запустіть встановлення.
Зміни в останній версії
2D: Виправлено виключення FullScreenRendererFeature при використанні з Rendergraph 2D
2D: Виправлені нормалі для обліку Sprite FlipXY
Android: Програма продовжить оновлюватися/відмальовуватися під час складання для «GameActivity + запуск на розділеному екрані + відображення діалогового вікна роздільної здатності», якщо RunWithFocus встановлений у значення true. Раніше програма зупинялася для GameActivity, але продовжувала працювати, якщо була зібрана для Activity
Редактор: Додано новий зворотний виклик на DeleteArrayElementCallback в ReorderableList. Це викликається з контекстного меню «Видалити елемент масиву», щоб ви могли керувати видаленням, наприклад onRemoveCallback
Редактор: виправлено збій редактора Windows при виході, який міг статися з деякими комбінаціями пакетів, такими як інтеграція Google Mobile Ads і JetBrains Rider
Редактор: виправлено проблему, при якій значки гізмо подання сцени не завантажувалися належним чином, якщо в налаштуваннях проекту була включена функція «Завантаження текстур на вимогу»
Редактор: виправлено випадок, коли ScreenCapture.CaptureScreenshotAsTexture() могла призвести до збою програвача або редактора при підключенні пристрою XR
Редактор: виправлені помилки IMGUI у редакторі Linux, що виникають при виклику RepaintImmediately() для поточного вікна, що відмальовується.
Редактор: виправлені індикатори виконання macOS, які завжди відображалися на головному дисплеї, а не поверх головного вікна редактора
Редактор: виправлені API піктограм PlayerSettings, так що GetIcons, GetIconsForTargetGroup, GetIconSizes та GetIconSizesForTargetGroup повертає правильні масиви іконок для наданого аргументу NamedBuildTarget або BuildTargetGroup
Графіка: Функція OnPerformCulling BatchRendererGroup тепер правильно перевіряє безпеку завдання між наданими буферами та JobHandle, що повертається користувачем
Графіка: Виправлено дублювання роздільної здатності кольорів при змішуванні власних проходів рендерингу та робочих процесів встановлення мети рендерингу
HDRP: Запобігання використанню CustomPass глибини камери, якщо точка вставки встановлена на AfterPostprocess. Показувати попередження в інспекторі CustomPass, якщо ця конфігурація є
Ядро: JobHandle.Complete() переходить в режим сну раніше, коли немає роботи для захоплення. Це дозволяє очікуваному потоку швидше звільнити ядро ЦП, щоб інший потік міг виконати роботу або продовжити термін служби батареї
Менеджер пакетів: виправлена проблема, при якій установка пакета git за допомогою Git LFS не працювала з Git LFS 3.6.0 і вище
Менеджер пакетів: виправлена проблема, коли активи не могли бути імпортовані, коли пакет активів містив налаштування проекту, а всі налаштування проекту не змінювалися
Фізика: покращені підказки для вікна PhysicsSettings
Елементи інтерфейсу користувача: виправлені елементи, що не розширюються при створенні, коли autoExpand встановлено в значення true
Інструментарій інтерфейсу користувача: виправлено попередній перегляд USS, який не оновлювався при переміщенні селектора в новий файл USS
Система скасування: синхронізація стека скасування під час завантаження проекту шляхом призупинення серіалізації
URP: виправлено неясні попередження, коли користувач створює більше джерел світла, ніж ліміт джерел світла, якщо використовується шлях відкладеного рендерингу
Відео: виправлено подвійний виклик зворотного виклику onLoopPoint, коли skipOnDrop має значення false, а кодек декодує на згадку
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Unity!