Unity 2021.1.4

Unity

Unity 3D — потужне середовище розробки для кросплатформного рушія Unity за допомогою якого можна створювати відеоігри і додатки. Створені за допомогою Unity 3D ігри та програми працюють в операційних системах Windows, OS X, Android, iOS, Linux, Blackberry а також на ігрових приставках Wii, PlayStation 3 і Xbox 360. Програми, створені за допомогою Unity, підтримують DirectX і OpenGL.

За допомогою Unity 3D можна створювати відеоігри будь-яких жанрів. Розробник може легко імпортувати текстури, моделі та звуки. Для текстур підтримуються усі популярні формати зображень. Створення скриптів здійснюється, в основному, за допомогою JavaScript, хоча коди можна писати і на C#.

Основні можливості Unity 3D:

- Широкі можливості налаштування.
- Доступний і зрозумілий інтерфейс.
- Сценарії на C#, JavaScript і Boo.
- Повна інтеграція ігрового рушія з середовищем розробки.
- Підтримка перетягування об'єктів у редакторі.
- Підтримка імпорту великої кількості форматів.
- Вбудована підтримка мережі.
- Підтримка фізики тканини (PhysX Cloth).
- Можливість доповнення функціоналу.
- Інструменти для спільної розробки.
- Можливість використання систем контролю версій.

Зміни в останній версії

  • Конвеєр імпорту активів: посилання на поле скрипта префаб втрачається при оновленні проекту.
  • Анімація: AnimationEvent запускається пізно або не починається взагалі, якщо значення «Час руху» для анімації встановлено вручну.
  • Глобальне освітлення: зниження продуктивності при запіканні світлових зондів з легким печивом в сцені.
  • Пакети активів: редактор [macOS] аварійно завершує роботу при спробі створити пакети активів під час InitializeOnLoad або InitializeOnLoadMethod.
  • Перегляд сцени / гри: [Перегляд гри] Гра перестає приймати введення, коли вид гри від'єднується і повторно закріплюється в режимі відтворення з використанням системи введення.
  • Вікно налаштувань: редактор зависає, коли значення FixedTimestep в настройках встановлено на 0/0.
  • 2D: [Редактор скінів] Вершину не можна створити після зміни ваги вершини і коли спрайт узятий з файлу .psb.
  • AI: збій з ComputeTileMeshJob при створенні Navmesh.
  • Глобальне освітлення: датчики відображення не містять непрямого освітлення сцени після запікання GI на вимогу з вікна освітлення.
  • Анімація: [Регресія продуктивності] AnimationWindowState: get_allCurves потрібно приблизно 5000 мс для завантаження анімації в вікно анімації.
  • IL2CPP: збій збірки при використанні в проекті комбінації повідомлень, SyncVars і SyncList.
  • Метал: на продуктивність в Game View значно впливає Gfx.WaitForPresentOnGfxThread, коли підключений другий монітор.
  • Рельєф: все текстури очищаються при створенні масиву текстур.
  • HD RP: камера не обертається в шаблоні HDRP зі скриптом SimpleCameraController.cs.
  • Управління сценою: збій в BuildPrefabInstanceCorrespondingObjectMap при перевизначенні вкладеного префаб всередині блоку AssetDatabase.StartAssetEditing ().
  • WebGL: «SharedArrayBuffer вимагатиме ізоляції між джерелами, починаючи з M91», при запуску Player в Chrome видається попередження.
  • Linux: редактор Linux аварійно завершує роботу на «_XFreeX11XCBStructure» при завантаженні посібників.
  • Terrain: збій в TreeRenderer :: WillRenderTrees при знаходженні в режимі відтворення протягом кількох секунд.
  • IMGUI: вміст вікна ModalUtility невидимо, коли воно запускається з контекстного меню Unity.
  • Packman: Користувач не може легко налаштувати розташування локального кеша пакетів UPM і Asset Store.
  • Серіалізация: збій в SerializedProperty :: IsValid при зміні порядку списку SerializedProperty.
  • Глобальне освітлення: [GPUPLM] Збій в RadeonRaysMeshManager :: RemoveGeometry при запіканні ігрового об'єкта Terrain з картами освітлення 4k на певному графічному процесорі.
  • Terrain: Terrain Lit Opacity as Density змушує альфа-ділянки на 5-му або більш високому шарі з'являтися з артефактами.
  • Packman: помилка дозволу пакета при використанні залежності Git, що посилається на анотований тег в його URL-адресу Git.
  • Скрипти: збільшено час перезавантаження збірки скриптів.
  • Скрипти: збій mono_class_init при вході в режим відтворення після перекомпіляції скриптів.
  • Global Illumination: Wintermute :: Geometry :: Перевірити, що помилки розсилаються спамом при запіканні сітки зі стисненням сітки, встановленим на середній / високий рівень.
  • MacOS: [macOS] помилка «збірка пошкоджена і не може бути відкрита» при завантаженні збірки Unity з Інтернету.
  • Імпортери активів: Wintermute :: Geometry :: Перевіряти спам при запіканні сітки зі стисненням сітки, встановленим на середній / високий рівень.
  • 2D: [URP] Камера відображає чорний екран, коли постобработка включена в модулі 2D-візуалізації і в компоненті камери.
Автор: Unity Technologies
Оновлено:
Версія Windows: 7, 8, 10
Українська мова: Відсутня
Російська мова: Відсутня
Завантажити
Unity

Коментарі

Коментарів ще немає. Ви можете залишити свій коментар до програми Unity. Для цього потрібно увійти. Якщо ви ще не з нами – зареєструйтесь.

Інші програми у цій категорії