Unity 3D 2019.2.5

Unity 3D

Unity 3D — потужне середовище розробки для кросплатформного рушія Unity за допомогою якого можна створювати відеоігри і додатки. Створені за допомогою Unity 3D ігри та програми працюють в операційних системах Windows, OS X, Android, iOS, Linux, Blackberry а також на ігрових приставках Wii, PlayStation 3 і Xbox 360. Програми, створені за допомогою Unity, підтримують DirectX і OpenGL.

За допомогою Unity 3D можна створювати відеоігри будь-яких жанрів. Розробник може легко імпортувати текстури, моделі та звуки. Для текстур підтримуються усі популярні формати зображень. Створення скриптів здійснюється, в основному, за допомогою JavaScript, хоча коди можна писати і на C#.

Основні можливості Unity 3D:

- Широкі можливості налаштування.
- Доступний і зрозумілий інтерфейс.
- Сценарії на C#, JavaScript і Boo.
- Повна інтеграція ігрового рушія з середовищем розробки.
- Підтримка перетягування об'єктів у редакторі.
- Підтримка імпорту великої кількості форматів.
- Вбудована підтримка мережі.
- Підтримка фізики тканини (PhysX Cloth).
- Можливість доповнення функціоналу.
- Інструменти для спільної розробки.
- Можливість використання систем контролю версій.

Зміни в останній версії (історія змін)

  • Хмарна діагностика: USYM_UPLOAD_AUTH_TOKEN генерується в Xcode, коли проект створюється в BatchMode з включеними -runTests і хмарною діагностикою.
  • Графіка - Загальна: редактор змінює властивості матеріалу.
  • IL2CPP: Збій збірки при компіляції структури з довгим масивом всередині.
  • Мобільний телефон: вікно налаштувань програвача відображається як пуста починає випльовувати помилки після переходу в «Налаштування Android»> «Значок».
  • Диспетчер пакетів. Інтерфейс диспетчера пакетів не оновлюється зі встановленням або видаленням пакетів.
  • Фізика: Збій в block_remove при зміні сітки на площину в Skinned Mesh Renderer, коли компонент тканини прикріплений.
  • Фізика. На площину з тканинним компонентом впливає висока зовнішня сила в режимі відтворення.
  • Управління сценами: версії 2019.3 і 2019.1 Unity значно повільніше при вході в режим відтворення.
  • Управління сценами: Включений Prefab відключається після оновлення до Improf Prefabs.
  • Управління сценами: аварійне завершення Transform :: GetWorldToLocalMatrix при початковому імпорті при доступі до компонентів в префаб.
  • Сценарії: продуктивність функції Handles.Disc дуже низька в Scene View.
  • Сценарії: [Android] [Mono] [IL2CPP] Помилка «Неможливо знайти libc» при виконанні певного конструктора SslStream.
  • Скрипти: [Шаблони] Clamp BlendShapes за замовчуванням мають значення true при створенні нових проектів.
  • Сюрікени: WorldCollision падає при породженні частинок з включеним World Collision.
  • VR: [Oculus GO] Ефекти постобработки не застосовуються до вбудованих додатків.
  • XR: Картон проектує за замовчуванням 30 кадрів в секунду, якщо targetFrameRate не встановлено на 60.
  • iOS: Apple видає попередження про застарілий API для використання UIWebView при відправці збірок в App Store Connect.
Автор: Unity Technologies
Оновлено:
Версія Windows: XP, Vista, 7, 8
Українська мова: Відсутня
Російська мова: Відсутня
Завантажити
Unity 3D

Коментарі

Коментарів ще немає. Ви можете залишити свій коментар до програми Unity 3D. Для цього потрібно увійти. Якщо ви ще не з нами – зареєструйтесь.

Інші програми у цій категорії