Unity 3D 2018.3.2f1

Unity 3D

Unity 3D — потужне середовище розробки для кросплатформного рушія Unity за допомогою якого можна створювати відеоігри і додатки. Створені за допомогою Unity 3D ігри та програми працюють в операційних системах Windows, OS X, Android, iOS, Linux, Blackberry а також на ігрових приставках Wii, PlayStation 3 і Xbox 360. Програми, створені за допомогою Unity, підтримують DirectX і OpenGL.

За допомогою Unity 3D можна створювати відеоігри будь-яких жанрів. Розробник може легко імпортувати текстури, моделі та звуки. Для текстур підтримуються усі популярні формати зображень. Створення скриптів здійснюється, в основному, за допомогою JavaScript, хоча коди можна писати і на C#.

Основні можливості Unity 3D:

- Широкі можливості налаштування.
- Доступний і зрозумілий інтерфейс.
- Сценарії на C#, JavaScript і Boo.
- Повна інтеграція ігрового рушія з середовищем розробки.
- Підтримка перетягування об'єктів у редакторі.
- Підтримка імпорту великої кількості форматів.
- Вбудована підтримка мережі.
- Підтримка фізики тканини (PhysX Cloth).
- Можливість доповнення функціоналу.
- Інструменти для спільної розробки.
- Можливість використання систем контролю версій.

Зміни в останній версії (історія змін)

  • Анімація: Виправлено падіння стану гонки в анімації Legacy під час перезавантаження домену.
  • Аудіо: Виправлено, що AudioCustomFilter пропускає м'ютекси на PS4 (і, можливо, на інших платформах).
  • Побудувати конвеєр. Виправлена ​​помилка, через яку відсутня посилання на скрипт повертає тип MonoBehavior замість нуля в ContentBuildPipeline.GetTypeForObject & ContentBuildPipeline.GetTypeForObjects.
  • Камера: виправлений випадок, коли ми могли потерпіти крах при рендеринге з неприпустимою камерою оклюзії.
  • Редактор: Виправлений збій редактора EditorUtility.DisplayProgressBar з прикладом коду.
  • Редактор: аналізатор простору імен - необов'язковий пробіл після директиви препроцесора.
  • iOS: виправлено стан гонки, яке може викликати збій при перериванні UnityWebRequest.
  • iOS: виправлено, що Unity Remote не працював в Windows.
  • Ядро: виправлена ​​помилка, яка могла приводити до помилки при читанні файлів з диска.
  • Linux: Виправлено, що програвач Linux не може бути зібраний, якщо в настройках програвача призначений значок за замовчуванням.
  • Диспетчер пакетів: виправлена ​​помилка, через яку при скасуванні імпорту активів пакета ці активи імпортувалися після перезапуску Unity. Кнопка Скасування на індикаторі виконання імпорту активу тепер відключена.
  • Фізика: Виправлений неправильний метод «Physics2D.CapsuleCast ()», який використовував «нескінченність», а не поставляються аргументом відстані.
  • Префаб: Виправлено додавання компонента, який вимагає Transform to GameObject, який має RectTransform.
  • Prefabs: Виправлено перетягування Prefabs у вбудований пакет.
  • Prefabs: Виправлено виняток нульовий посилання при натисканні на текст «Ні перевизначень» в списку «Перевизначення» після застосування змін в уявленні «Порівняння».
  • Prefabs: Виправлена ​​посилання на об'єкт в Prefab з ScriptableObject, якщо ScriptableObject доданий в ресурс Prefab.
  • Профілювальник: Виправлені помилки Профілювальники при профілювання редактора в Vulkan Renderer.
  • Шейдери: виправлено закриття меню, що розкривається «Шейдер» при перевірці матеріалу, що заповнює консоль помилками! Asset-> IsFolderAsset ().
  • Інтерфейс: виправлена ​​тимчасова мітка файлу активу матеріалу, змінна при рендеринге з відсічній маскою.
  • Універсальна платформа Windows: виправлено виняток nullptr, створюване WebCamTexture при зупинці відтворення відео, що викликає витік пам'яті.
  • Контроль версій: виправлена ​​помилка, через яку інспектори активів не могли редагуватися при роботі в автономному режимі з включеною VCS.
Автор: Unity Technologies
Оновлено:
Версія Windows: XP, Vista, 7, 8
Українська мова: Відсутня
Російська мова: Відсутня

Завантажити
Unity 3D

Коментарі

Коментарів ще немає. Ви можете залишити свій коментар до програми Unity 3D. Для цього потрібно увійти. Якщо ви ще не з нами – зареєструйтесь.

Інші програми у цій категорії