Unity — потужне безкоштовне середовище розробки ігор, яке дозволяє створювати програми для настільних комп’ютерів, мобільних пристроїв, консолей і платформ віртуальної реальності. Рушій Unity може створювати 3D і 2D ігри, програми та інтерактивні симуляції. Це програмне забезпечення має стильний графічний інтерфейс і призначений в першу чергу для професіоналів у розробці ігор.
Unity має дві головні переваги: наявність візуального середовища розробки та кросплатформну підтримку. Перша з них включає інструменти візуального моделювання та інтегроване середовище, ланцюжок збірки, який спрямований на підвищення продуктивності розробки, зокрема на етапах прототипування та тестування. У рамках кросплатформної підтримки передбачені не лише місця розгортання, але й доступність інструментів розробки.
Ще однією перевагою є модульна система компонентів Unity, за допомогою якої будуються ігрові об’єкти, коли останні є комбінованими пакетами функціональних елементів. На відміну від механізмів успадкування, об’єкти в Unity створюються шляхом об’єднання функціональних блоків, а не розміщуються у вузлах дерева успадкування. Такий підхід полегшує створення прототипів, що важливо при розробці ігор.
Переваги Unity
Розробка 3D і 2D ігор;
повна інтеграція ігрового двигуна з середовищем розробки;
доступний та зрозумілий інтерфейс;
великі можливості з налаштування;
підтримка візуального редагування;
можливість використання скриптів на C#;
підтримка імпорту великої кількості форматів;
вбудована підтримка мережі;
розширення можливостей за допомогою модулів;
інструменти для спільної розробки;
система контролю версій;
безкоштовно для аматорів та дрібних розробників;
велика спільнота користувачів.
Недоліки
Висока вимогливість до заліза ПК;
для повноцінного використання необхідне навчання.
Висновок
Попри те, що Unity є дуже складною програмою, ви можете бути здивовані тим, як багато ви можете зробити з мінімальними зусиллями. Кілька уроків і ви зможете робити нескладні типові ігри. Проте, якщо ви хочете зробити щось складніше, доведеться серйозно зайнятися навчанням.
Встановлення
На сторінці завантаження ви можете скачати як онлайн, так і офлайн-інсталятори Unity. Оберіть бажаний файл, завантажте його і запустіть встановлення.
Зміни в останній версії
Активи, що адресуються: звільнені ресурси не вивантажуються при викликі Resources.UnloadUnusedAssets (UUM-37775).
Імпортери активів: OnImportAsset втрачає 5 ГБ пам'яті (UUM-43067)
Тканина: не можна використовувати інструмент «Малювання» (UUM-35062).
Контекстне меню: [TextMeshPro] з'являється пункт меню «КОНТЕКСТ», а редактор аварійно завершує роботу при імпорті пакета TMP 3.2.0-pre.4 (UUM-40410).
Відбір: [Mobile] Гравець зависає на "UnityClassic::Baselib_SystemFutex_Wait" або вилітає без попередження (UUM-41806).
DirectX11: [AMD] [DX11] Додаткові джерела світла вимикаються при додаванні до сцени Spotlight (UUM-20625).
Можливості графічного пристрою: рендеринг артефактів з використанням шейдера користувальницької текстури рендерингу на ігровому об'єкті «Сфера» (UUM-43540).
Характеристики графічного пристрою: Серйозне зниження продуктивності в режимі відтворення при використанні декількох камер з графічними API Direct3D12, OpenGLCore та OpenGLES3 в URP та HDRP (UUM-42795).
HD RP: запечені карти освітлення не використовуються у програвачі (UUM-42601).
Введення: Меню вибору пристрою не реагує на клацання миші під час спроби додати пристрій до схеми керування (UUM-40635).
Метал: [iOS] Рендеринг зависає за зміни орієнтації (UUM-9480).
OpenGL: [Linux][URP][OpenGL] Подання сцени має накладання червоної текстури, коли проект використовує URP та OpenGLCore Graphics API (UUM-44222).
Перегляд сцени/ігри: кнопка запускає іншу кнопку, коли кілька полотен використовуються у кількох вікнах (UUM-36255).
Середовище виконання сценаріїв: під час створення нової дії введення (UUM-26520) видається виняток InvalidOperationException.
Серіалізація: збій SerializedProperty_CUSTOM_GetStringValueInternal при перейменуванні активу ScriptableObject (UUM-41704)
UI Toolkit Framework: помилка "ArgumentNullException" в консолі при виборі певних об'єктів ScriptableObject і вході в режим відтворення (UUM-39898)
UI Toolkit Framework: редактор Unity відображається без значків на панелі інструментів при його використанні на старому устаткуванні із вбудованим графічним процесором (UUM-13134).
Universal RP: рендеринг зупиняється і з'являється помилка "ArgumentNullException" при відключенні налаштування "Динамічна роздільна здатність" камери (UUM-44988).
Універсальний RP: RTHandles в URP викликає виділення пам'яті в сценаріях з кількома камерами (UUM-19089)
Universal RP: [URP][XR] Зниження продуктивності при порівнянні збірок Android Quest 2 у версіях 2020.3 та 2023.x (UUM-33025).
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Unity!