Unity 2020.1.10

Unity

Unity 3D — потужне середовище розробки для кросплатформного рушія Unity за допомогою якого можна створювати відеоігри і додатки. Створені за допомогою Unity 3D ігри та програми працюють в операційних системах Windows, OS X, Android, iOS, Linux, Blackberry а також на ігрових приставках Wii, PlayStation 3 і Xbox 360. Програми, створені за допомогою Unity, підтримують DirectX і OpenGL.

За допомогою Unity 3D можна створювати відеоігри будь-яких жанрів. Розробник може легко імпортувати текстури, моделі та звуки. Для текстур підтримуються усі популярні формати зображень. Створення скриптів здійснюється, в основному, за допомогою JavaScript, хоча коди можна писати і на C#.

Основні можливості Unity 3D:

- Широкі можливості налаштування.
- Доступний і зрозумілий інтерфейс.
- Сценарії на C#, JavaScript і Boo.
- Повна інтеграція ігрового рушія з середовищем розробки.
- Підтримка перетягування об'єктів у редакторі.
- Підтримка імпорту великої кількості форматів.
- Вбудована підтримка мережі.
- Підтримка фізики тканини (PhysX Cloth).
- Можливість доповнення функціоналу.
- Інструменти для спільної розробки.
- Можливість використання систем контролю версій.

Зміни в останній версії

  • AI: NavMeshAgent GameObject телепортується до найближчої NavMeshSurface при зіткненні з рухомим NavMeshObstacle.
  • Пакети активів: [Регресія продуктивності] AssetBundleLoadAllAssets - Load_Prefabs_AllAssets значно повільніше, ніж 18.4.
  • Пакети активів: [Регресія продуктивності] AssetBundleLoadSingleAssets: LoadAsync_Prefabs_SingleAssets значно повільніше, ніж 18.4.
  • Конвеєр імпорту активів: час запуску проекту повільне через невідповідність призначених для користувача залежностей.
  • Конвеєр імпорту активів: [Імпорт активів] Помилки, що виникають при створенні проекту з використанням шаблонів microgame.
  • Імпортери активів: [Регресія продуктивності] Імпорт моделі fbx відбувається помітно повільніше, якщо модель містить анімації.
  • Аудіо: при виборі аудіофайлу та встановлення підтримки UWP видається помилка «Невідома платформа передана в AudioImporter».
  • Збірка конвеєра: створення підсцени без пакета платформи не працює.
  • Глобальне освітлення: збій при використанні прогресивного графічного процесора при запіканні освітлення в демонстраційній сцені AZURE Nature.
  • Глобальне освітлення: [OSX] Збій на етапі «Підготовка запікання» при повторному створенні GI після зміни налаштувань освітлення і очищення запечених даних.
  • Глобальне освітлення: [PLM] Вікно перегляду поступово оновлюється, навіть якщо перемикач прогресивних оновлень не встановлено.
  • Глобальне освітлення: [macOS] BugReporter не викликається при збої проекту.
  • Глобальне освітлення: gi :: InitializeManagers () займає 0,6 секунди при запуску редактора.
  • Графіка - Низький рівень: FPS падає, коли камера знаходиться праворуч від екземпляра GameObject за допомогою методу Graphics.DrawMeshInstancedIndirect.
  • IL2CPP: UnityLinker видаляє класи, використовувані з атрибутом SerializeReference.
  • Linux: InputSystem неправильно відображає клавіші клавіатури в Linux.
  • Мобільний: [Android] Клавіатура не відображається при спробі ввести текст в поле введення, якщо на Android 11 встановлений прапорець Приховати введення з мобільного пристрою.
  • Моно: збій з різними трасування стека при виході з режиму відтворення після перекомпіляції скриптів.
  • Пакет: [Reflect] Автономна збірка завершується помилкою пакету, якщо встановлено Unity Reflect.
  • Packman: Editor вилітає при оновленні / зниженні версії між 2020.1 і 2020.2.
  • Packman: [Продуктивність] Час компіляції та оновлення збільшується після кожної зміни скрипта - Packman.
  • Профілювання: Profiler - RawFrameDataIterator ThreadID завжди буде повертати 0 для даних кадру Профілювальники, завантажених з файлів .data.
  • Управління сценами: виділена не очищує час завантаження і вивантаження сцен.
  • Управління сценою: збій GameObject :: ActivateAwakeRecursivelyInternal при включенні зламаного префаб.
  • Перегляд сцени / гри: редактор блокується при застосуванні матеріалу до префаб в режимі ізоляції після перейменування префаб.
  • Скрипти: перемикання цілей в проектах SRP викличе помилки XR на деяких платформах.
  • Сценарії: [CompilationPipeline] Перекомпіляція проекту і зміна пакетів займають багато часу, коли Project включає багато пакетів.
  • Сценарій: поля [SerializedField] видаютьПопередження «Поле ніколи не призначено ...».
  • Серіалізация: зміни префаб не застосовуються, і при зміні полів з атрибутом SerializeReference виникає помилка.
  • Серіалізация: [Продуктивність] Console Pro в режимі без згортання і з великими журналами викликає повільне оновлення ресурсів при зміні будь-якого скрипта, 45 секунд.
  • Серіалізация: [SerializeReference] Поліморфні екземпляри завжди відтворюються при застосуванні будь-якої зміни значення інспектора.
  • Система шейдеров: піки використання пам'яті до 8 ГБ призводять до зависання комп'ютерів з 8 ГБ ОЗУ Редактор при створенні Creator Kit: FPS.
  • Тіні / джерела світла: освітлення скайбокса не відображається після створення ігрових об'єктів в новій сцені доти, поки освітлення не буде перераховано.
  • Сюрікени: [Частинки] Неможливо встановити Матеріал сліду через Інспектор.
  • Контроль версій: Unity аварійно завершує роботу при підключенні до сервера perforce з неприпустимим ім'ям робочої області в настройках проекту.
  • WebGL: [Linux] Збірка WebGL завжди дає збій і видає виключення FileNotFoundException.
  • iOS: [UaaL] UnityFramework зі сторонніми плагінами запускає сторожовий таймер після запуску.
  • iOS: [iOS 14] VideoPlayer аварійно завершує роботу на EXC_BAD_ACCESS або сигналізує SIGABRT, якщо для audioOutputMode задано значення APIOnly або Audio Source.
Автор: Unity Technologies
Оновлено:
Версія Windows: 7, 8, 10
Українська мова: Відсутня
Російська мова: Відсутня
Завантажити
Unity

Коментарі

Коментарів ще немає. Ви можете залишити свій коментар до програми Unity. Для цього потрібно увійти. Якщо ви ще не з нами – зареєструйтесь.

Інші програми у цій категорії