Unity 3D — потужне середовище розробки для кросплатформного рушія Unity за допомогою якого можна створювати відеоігри і додатки. Створені за допомогою Unity 3D ігри та програми працюють в операційних системах Windows, OS X, Android, iOS, Linux, Blackberry а також на ігрових приставках Wii, PlayStation 3 і Xbox 360. Програми, створені за допомогою Unity, підтримують DirectX і OpenGL.
За допомогою Unity 3D можна створювати відеоігри будь-яких жанрів. Розробник може легко імпортувати текстури, моделі та звуки. Для текстур підтримуються усі популярні формати зображень. Створення скриптів здійснюється, в основному, за допомогою JavaScript, хоча коди можна писати і на C#.
Основні можливості Unity 3D:
- Широкі можливості налаштування.
- Доступний і зрозумілий інтерфейс.
- Сценарії на C#, JavaScript і Boo.
- Повна інтеграція ігрового рушія з середовищем розробки.
- Підтримка перетягування об'єктів у редакторі.
- Підтримка імпорту великої кількості форматів.
- Вбудована підтримка мережі.
- Підтримка фізики тканини (PhysX Cloth).
- Можливість доповнення функціоналу.
- Інструменти для спільної розробки.
- Можливість використання систем контролю версій.
Зміни в останній версії
Конвеєр імпорту активів: префаб повторно імпортуються кожен раз при зміні коду.
Імпортери активів: [Регресія продуктивності] Імпорт моделі fbx відбувається помітно повільніше, якщо модель містить анімації.
Аудіо: [редактор] [fmod] [macOS] редактор запобігає автоматичний перехід Mac OS в сплячий режим.
Конвеєр збірки: [Cache Server] Процес складання зависає при компіляції варіантів шейдера при підключенні до Accelerator.
Cloth: Розмір кордонів обробника Skinned Mesh Renderer встановлюється рівним половині масштабу перетворення при використанні тканинного компонента.
Глобальне освітлення: [macOS] BugReporter не викликається при збої проекту.
Установник: будівник WindowsInstallerSet розраховує розміри стислих установок.
Linux: значення дельти миші InputSystem не змінюються, якщо для параметра Cursor lockState встановлено значення Locked.
Linux: підказка редактора Linux відображається в перемикачі вікон як окреме вікно.
Packman: диспетчер пакетів більше не запускається в Windows 7.
Фізика: жорстке переповнення стека відбувається при використанні Raycasting проти щільної сітки в BV4_ProcessStreamKajiyaOrderedQ.
Профілювання: після припинення профілювальник, не поновлює запис при профілювання програвача WebGL.
Профілювання: [профілювальник] Ієрархія випадковим чином приховує частини ієрархії зразків, якщо зразки тільки для редактора присутні і налаштовані на згортання.
Оглядач проекту: повзунок розміру значка відсутня в Обозревателе проектів в макеті з одним стовпцем.
Управління сценами: збій EditorUserSettings :: UpdateRecentSceneConfigValues при відкритті декількох сцен кілька разів по одній з допомогою скрипта.
Система шейдеров: зависання або збій з різними трасування стека при відкритті проекту встановлення з'єднання зі службою VPN.
Тіні / джерела світла: освітлення скайбокса не відображається після створення ігрових об'єктів в новій сцені доти, поки освітлення не буде перераховано.
Рельєф: нормалі не народжуються навколо дірок в ландшафті.
Terrain: Paint Holes Скасування дії зашкодить об'єкти Terrain.
WebGL: [Linux] Збірка WebGL завжди зазнає невдачі і видає виключення FileNotFoundException.
Коментарів ще немає. Ви можете залишити свій коментар до програми Unity. Для цього потрібно увійти. Якщо ви ще не з нами – зареєструйтесь.