Unity 3D 2019.2.12

Unity 3D

Unity 3D — потужне середовище розробки для кросплатформного рушія Unity за допомогою якого можна створювати відеоігри і додатки. Створені за допомогою Unity 3D ігри та програми працюють в операційних системах Windows, OS X, Android, iOS, Linux, Blackberry а також на ігрових приставках Wii, PlayStation 3 і Xbox 360. Програми, створені за допомогою Unity, підтримують DirectX і OpenGL.

За допомогою Unity 3D можна створювати відеоігри будь-яких жанрів. Розробник може легко імпортувати текстури, моделі та звуки. Для текстур підтримуються усі популярні формати зображень. Створення скриптів здійснюється, в основному, за допомогою JavaScript, хоча коди можна писати і на C#.

Основні можливості Unity 3D:

- Широкі можливості налаштування.
- Доступний і зрозумілий інтерфейс.
- Сценарії на C#, JavaScript і Boo.
- Повна інтеграція ігрового рушія з середовищем розробки.
- Підтримка перетягування об'єктів у редакторі.
- Підтримка імпорту великої кількості форматів.
- Вбудована підтримка мережі.
- Підтримка фізики тканини (PhysX Cloth).
- Можливість доповнення функціоналу.
- Інструменти для спільної розробки.
- Можливість використання систем контролю версій.

Зміни в останній версії (історія змін)

  • Аналітика: виправлено збільшення часу виходу з режиму Play при використанні більш нової версії Unity.
  • Android: виправлено попередження про доступність при публікації в Google Play.
  • Анімація: Виправлена ​​помилка, через яку вивантаження контролера в комплекті ресурсів могла привести до збою.
  • Імпорт активу: виправлено багаторівневе освітлення при складанні AssetBundles з використанням Scriptable Build Pipeline.
  • Редактор: Виправлена ​​помилка, через яку останнє слово тексту повідомлення редактора обрізати при певних розмірах вікна.
  • Редактор: Виправлено перетягування компонента з необхідним компонентом в нижню область інспектора готового примірника.
  • Редактор: Виправлено попередження про неправильний шлях AssetDatabase для файлів, які не перебувають в єдиній папці проекту.
  • Глобальне освітлення: виправлений кут запеченої тіні, який не враховувався при непрямому відображенні.
  • Графіка: виправлені збої, викликані відображенням зондів при переході в режим відтворення з вибраною камерою.
  • Графіка: виправлено включення скіннінга на GPU для змішаних фігур.
  • Графіка: Виправлений нормальний розрахунок при обчисленні скінів з однією кісткою на вершину.
  • Графіка: В «Відкладених відображеннях» встановіть константи SH зовнішнього датчика перед викликом командного буфера BeforeReflections, щоб забезпечити узгодженість між включеними / відключеними графічними завданнями.
  • IL2CPP: виправлена ​​помилка, через яку поточна культура за замовчуванням некоректно визначалася в macOS і iOS замість інваріантної культури.
  • Частинки: Виправлено, що розміри знову випускаються часток не оновлювалися при використанні Simulate, а прапор перезапуску встановлений в true.
  • Частинки: Виправлено моделювання, при якому не оновлювалися частки субвипромінювачів, коли прапор перезапуску був помилковим.
  • Фізика: Виправлений збій при знищенні коллайдерів в той же час, коли запускалися партії променевої передачі.
  • Префаб: SaveAsPrefabAsset [AndConnect] тепер буде автоматично виконувати заміну на основі імен для збереження посилань, якщо префаб перезаписується.
  • SceneManager: переконайтеся, що вкладені полотна завжди обробляються як вкладені полотна в режимі Prefab. Космічні полотна Root World можуть розглядатися як вкладені полотна в режимі Prefab через нестачу інформації, але при цьому все одно буде менше недоліків, ніж якби вкладені полотна розглядалися як кореневі полотна.
  • SceneManager: виправлено стан гонки в TransformAccessArray.
  • Сценарії: виправлений збій, пов'язаний з викликом CaptureScreenshotAsTexture в невідповідний момент.
  • Сценарії: виправлені дії за межами тестів, неправильно обробляли виключення.
  • Скрипти: виправлено падіння, коли MonoBehaviour містить будь-який серіалізуємий строковий атрибут, який містить некоректний utf16.
  • Оновлення сценаріїв: Виправлена ​​помилка ReflectionTypeLoadException при доступі до типів з збірки Accessibility.
  • Шейдери: виправлені непрацюючі шейдери, що посилаються на редактор, що проходять тільки з UsePass.
  • Шейдери: виправлена ​​регресія на відкат SRP.
  • Шейдери: виправлені попередження шейдеров при автономній збірці.
  • Тимчасова шкала: виправлені зміни тимчасової шкали в збірному редакторі, які не зберігались.
  • Тимчасова шкала: виправлена ​​помилка, через яку поточна позиція вікна анімації, пов'язаної з неправильною анімацією часової шкали, була зменшена.
  • Тимчасова шкала: Виправлена ​​помилка, при якій посилання на часовій шкалі AW втрачала контекст вибору кліпу (і режим запису) при виборі іншого GameObject.
  • Тимчасова шкала: виправлена ​​функція тимчасової шкали EaseInOut і ярлик для кліпів.
  • Тимчасова шкала: виправлені лінійні криві тимчасової шкали, що не регулюють горизонтальне масштабування при використанні A & F на обраних клавішах.
  • Windows: виправлено обрізання тексту в деяких діалогових кнопках в режимі з високою роздільною здатністю.
Автор: Unity Technologies
Оновлено:
Версія Windows: XP, Vista, 7, 8
Українська мова: Відсутня
Російська мова: Відсутня
Завантажити
Unity 3D

Коментарі

Коментарів ще немає. Ви можете залишити свій коментар до програми Unity 3D. Для цього потрібно увійти. Якщо ви ще не з нами – зареєструйтесь.

Інші програми у цій категорії