Unity — потужне безкоштовне середовище розробки ігор, яке дозволяє створювати програми для настільних комп’ютерів, мобільних пристроїв, консолей і платформ віртуальної реальності. Рушій Unity може створювати 3D і 2D ігри, програми та інтерактивні симуляції. Це програмне забезпечення має стильний графічний інтерфейс і призначений в першу чергу для професіоналів у розробці ігор.
Unity має дві головні переваги: наявність візуального середовища розробки та кросплатформну підтримку. Перша з них включає інструменти візуального моделювання та інтегроване середовище, ланцюжок збірки, який спрямований на підвищення продуктивності розробки, зокрема на етапах прототипування та тестування. У рамках кросплатформної підтримки передбачені не лише місця розгортання, але й доступність інструментів розробки.
Ще однією перевагою є модульна система компонентів Unity, за допомогою якої будуються ігрові об’єкти, коли останні є комбінованими пакетами функціональних елементів. На відміну від механізмів успадкування, об’єкти в Unity створюються шляхом об’єднання функціональних блоків, а не розміщуються у вузлах дерева успадкування. Такий підхід полегшує створення прототипів, що важливо при розробці ігор.
Переваги Unity
Розробка 3D і 2D ігор;
повна інтеграція ігрового двигуна з середовищем розробки;
доступний та зрозумілий інтерфейс;
великі можливості з налаштування;
підтримка візуального редагування;
можливість використання скриптів на C#;
підтримка імпорту великої кількості форматів;
вбудована підтримка мережі;
розширення можливостей за допомогою модулів;
інструменти для спільної розробки;
система контролю версій;
безкоштовно для аматорів та дрібних розробників;
велика спільнота користувачів.
Недоліки
Висока вимогливість до заліза ПК;
для повноцінного використання необхідне навчання.
Висновок
Попри те, що Unity є дуже складною програмою, ви можете бути здивовані тим, як багато ви можете зробити з мінімальними зусиллями. Кілька уроків і ви зможете робити нескладні типові ігри. Проте, якщо ви хочете зробити щось складніше, доведеться серйозно зайнятися навчанням.
Встановлення
На сторінці завантаження ви можете скачати як онлайн, так і офлайн-інсталятори Unity. Оберіть бажаний файл, завантажте його і запустіть встановлення.
Зміни в останній версії
Контнер випадкового аудіо: значення гучності ARC синхронізується з гучністю елемента списку аудіокліпів (UUM-54716).
Контейнер випадкового аудіо: Windows плутається через ARC (UUM-55116)
Контейнер випадкового аудіо: [Помилка] При створенні джерела звуку виникає помилка (UUM-55731).
Контекстне меню: [Контекстне меню] Збій у ContextMenu: Показати при натисканні на значок шестерні переходу анімації (UUM-44009).
HD RP: помилки "ReleaseDynamicVBOFrame: Несподіваний кадр" постійно надсилаються в консолі при використанні HDRP або URP (UUM-28962).
Інтеграція PhysX: значення компонента Rigidbody не перетворюються на розрахунки PhysX, коли вони перевизначаються за допомогою сценарію (UUM-55081).
Аудіо платформа: звук затримується приблизно на 0,5 секунди після початку відтворення у програвачі Android/iOS (UUM-41494).
Управління сценою: збій у MergePrefabChanges при спробі призначити відсутній ігровий об'єкт в інспекторі (UUM-42461)
Серіалізація: збій в EditorOnlyPlayerSettings::GetDefaultTextureCompressionFormat при виборі 2D-ресурсу текстури (UUM-55126).
uGUI: кнопка запускає іншу кнопку, коли кілька полотен використовуються у кількох вікнах (UUM-36255).
XR SRP: [Квест] Заїкання/регулювання кадрів за допомогою OculusRuntime.WaitToBeginFrame при складанні програвача (UUM-27247)
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Unity!