Останні оновлення Останні оновлення

2020-03-30
BalabolkaBalabolka 2.15.0.737
  • Додана настройка "Шукати римські числа" у вікно "Замінити числа словами".
2020-03-30
Kaspersky Virus Removal ToolKaspersky Virus Removal Tool 15.0.22.0 (2020-03-30)
  • Оновлена база даних зловмисних програм.
2020-03-30
Dr.Web CureIt!Dr.Web CureIt! 2020-03-30
  • Оновлена база даних зловмисних програм.
2020-03-29
Dr.Web LiveDiskDr.Web LiveDisk 9.0.1 (2020-03-29)
  • Оновлена база даних зловмисних програм.
2020-03-29
Kaspersky Rescue DiskKaspersky Rescue Disk (2020-03-29)
  • Оновлена база даних зловмисних програм.
2020-03-29
Windows Defender OfflineWindows Defender Offline 4.9.221.0 (2020-03-29)
  • Оновлена база даних зловмисних програм.
2020-03-29
RoboFormRoboForm 8.6.8
  • Оптимізована синхронізація призначених для користувача даних.
  • Windows Hello: Показати діалогове вікно Windows Hello при запуску діалогу входу в систему RoboForm.
  • Локалізація: оновлена австрійська, датська, німецька, грецька, японська, сербська мова.
  • Різні виправлення помилок.
2020-03-29
Mp3tagMp3tag 3.01
  • Виправлені помилки.
2020-03-29
CalibreCalibre 4.13
  • Редагувати книгу: при пошуку в звичайному режимі прогалини в пошуковому виразі повинні відповідати декільком прогалин і розривів рядків в тексті.
  • При запуску calibre-portable.exe з'являється спливаюче повідомлення про помилку, якщо вона міститься в занадто довгому шляху.
  • Редагувати книгу: дозволено пропуск підтвердження при позначці не першу файлу в якості обкладинки.
  • Додайте ярлик [Ctrl + Alt + p], щоб переключитися на раніше відкриту бібліотеку.
  • Перегляд: Виправлена ​​помилка, при якій пошук в режимі потоку не прокручувався для відображення результатів пошуку.
  • Пошук глядача: Виправлена ​​помилка, при якій перехід до наступного збігу іноді вибирав попереднє збіг, якщо шуканий вираз зустрічається з ідентичним контекстом в декількох місцях.
  • Виправлена ​​помилка, при якій натискання кнопки перемикання передач не працювало надійно в списку книг.
  • Виправлено редагування, відкрите додатками, які не працюють з браузера файлів в редакторі.
  • Введення MOBI: Підвищено зсув не анімованого GIF в PNG, оскільки це більш широко підтримуваний формат.
  • MOBI Input: не конвертував зображення в автоматичному форматі PNG / GIF в JPEG.
  • Висновок MOBI: поліпшення перетворення зображень PNG з прозорістю в GIF.
  • Чекова книжка: не помиляйтеся, якщо в книзі присутні таблиці стилів НЕ-UTF-8.
  • Засіб перегляду: максимальний розмір шрифту для тексту на полях повинен відповідати розміру основного шрифту, не рівному 12 пікселям.
  • Висновок PDF: ігнорування невідповідності розміру гліфа при об'єднанні шрифтів для TTF.
  • Нові джерела новин: Istorias and Sardinia Post by tzium.
  • Покращені джерела новин: Forbes, LA Times, Glasgow Herald, Spectator Magazine, Newsweek.
2020-03-27
360 Total Security360 Total Security 10.6.0.1379
  • Виправлені помилки.
2020-03-27
Unity 3DUnity 3D 2019.3.7
  • Оголошення: перевірений і стандартний пакет оголошень для 2019.3 повинен бути 3.3.x замість 2.0.8.
  • Анімація: Збій на Animator :: CreateInternalControllerPlayable при вході в режим відтворення.
  • Анімація: збій mecanim :: CreateValueArray при установці контролера Animator в значення «Відхилити контролер» без контролера для перевизначення.
  • Конвеєр імпорту активів: відбувається збій редактора при імпорті попередньо підготовлених довідкових сценаріїв з попередньо скомпільовані бібліотек.
  • Конвеєр імпорту активів: один і той же актив генерує різні хеші залежностей на різних машинах.
  • Конвеєр імпорту активів: [База даних активів V2] GameObjects і Prefabs втрачають посилання на активи, коли активи переміщуються в іншу папку.
  • Аудіо: збій StackAllocator :: WalkAllocations при витоку пам'яті в режимі відтворення.
  • Аудіо: Редактор [Windows] використовує один логічний процесор CPU на 100%, поки гра знаходиться в режимі паузи.
  • Камера: збій Umbra :: TileTraverseTree :: init при переході в режим відтворення або виборі Camera GameObject.
  • Глобальне освітлення: збій в PVRTransmissionTextureData :: PVRTransmissionTextureData при виході з режиму відтворення після завантаження іншої сцени.
  • Глобальне освітлення: збій Unity при запіканні світла і генерації ультрафіолету.
  • Глобальне освітлення: [GPU PLM] Випічка на GPU не відповідає процесору.
  • Глобальне освітлення: [OSX] [GPUPLM] Аварія ядра ОС з панікою: «Можливо, потік був передчасно завершений» після запікання сцени за допомогою AMD GPU.
  • Глобальне освітлення: [PLM] Запікання кіосків після відключення / включення статичного ігрового об'єкта.
  • Глобальне освітлення: gi :: InitializeManagers () займає 0,6 с при запуску редактора.
  • Графіка - Загальна: помилки «task.rasterData.vertexBuffer == NULL» при використанні системи частинок.
  • Графіка - Загальна: SkinnedMeshRenderer не відображається в Build.
  • Графіка - Загальна: вивантаження AssetBundle, яка містить матеріал, викликає виклик FindObjectsOfType.
  • IAP. Відключення і повторне включення IAP у вікні служб призводить до численних помилок при пошуку збірок.
  • IAP: покупка Unity не завантажується через неможливість знайти збірку UnityEngine.UI.
  • Linux: [Android] Стиснення ETC1 і ETC2 завершується невдало при імпорті текстур.
  • MacOS: Модулі підтримки збірки [Mac] не встановлюються при їх завантаженні за допомогою кнопки «Відкрити сторінку завантаження» в настройках збірки.
  • MacOS: [macOS] BugReporter не викликається при збої проекту.
  • Мобільний: [Android] Завантаження ресурсів з AssetBundles займає значно більше часу, коли проект створюється як AAB.
  • Мобільний: [Android] [Gles3] [URP] Темний інтерфейс при використанні Gles3, Linear і URP.
  • Пакет: помилки постійно генеруються, коли активна обробка введення встановлена ​​в пакет введення системи.
  • Профілювання: відбувається збій редактора при завантаженні файлу Профілювальники за допомогою memcpy stacktrace.
  • Профілювання: збій редактора Intermittant при використанні profilercrash з включеним Deep Profilign і стеками викликів.
  • Профілювання: пропущені помилки Profiler.EndSample після перемикання мети профілювання.
  • Профілювання: потік PVRContextManager не має даних і займає важливу область в поданні тимчасової шкали Profiler.
  • Профілювання: зниження продуктивності в EditorOverhead при використанні Deep Profile.
  • Профілювання: [Ubuntu] Unity зависає, коли включені Deep Profiling і Call Stacks.
  • Оглядач проекту: Батьківські і дочірні вкладені об'єкти Scriptable Objects міняються місцями, коли батьківський об'єкт Scriptable Object перейменовується.
  • Управління сценою: відбувається збій редактора при призначенні готового варіанту для посилання на його основі.
  • Управління сценами: збірні будинки втрачають свої значення, якщо сценарії видалені, а потім введені заново.
  • Управління сценами: Unity Editor зависає / вилітає при відкритті певної сцени.
  • Шейдери: зміна у включеному hlsl-файлі не завжди викликає перекомпіляцію.
  • Shuriken: збій в CreateDirect3D11SurfaceFromDXGISurface при виклику DrawRenderer з використанням засобу візуалізації трас.
  • Shuriken: Off Camera ParticleSystem викликає збій в редакторі, коли частинки відключені, а для Culling встановлено значення Pause.
  • Terrain: [Performance Regression] GameObject.ActivateAwakeRecursives помітно повільніше при рендерингу дерев на місцевості.
  • Універсальний RP: [URP] актив «Render Object" не створюється у вікні проекту при додаванні в поле «Render Features» в інспектор.
  • Windows: збій в GfxDeviceD3D11Base :: SkinOnGPU при імпорті або імпорті пошкодженого префаб.
2020-03-26
Pale MoonPale Moon 28.9.0.2
  • Виправлені помилки.
2020-03-25
WinScan2PDFWinScan2PDF 5.25
  • Виправлення помилки: при використанні драйвера TWAIN під Windows 10 x64.
  • Оновлення мовних файлів в WinScan2PDF.