Blockbench — безкоштовна програма з відкритим вихідним кодом, призначена для створення 3D моделей. Спочатку цей продукт був створений для проектування моделей для популярної гри Minecraft, але зараз його можна використовувати для створення будь-яких моделей.
Використовуючи це програмне забезпечення, ви зможете створювати унікальні 3D моделі для Minecraft, а також інших ігор та додатків. Крім цього, Blockbench поставляється з потужним редактором анімації. Створені анімації можна експортувати в Minecraft: Bedrock Edition, обробляти в Blender або Maya та публікувати в Sketchfab. Що стосується функцій редагування, можна додавати куби, встановлювати кут куба, вихідну точку і орієнтацію, завантажувати текстуру, масштабувати, а також обертати, перевертати і центрувати елементи.
Весь створений в додатку контент ви можете використовувати і поширювати навіть для комерційного використання.
Можливості та особливості Blockbench
Універсальний 3D-редактор і аніматор з безліччю функцій.
Можливість створення унікальних моделей.
Можливість експортувати створений продукт в різні формати.
Наявність вбудованого магазину плагінів.
Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
Поширюється на безкоштовній основі.
Відкритий вихідний код.
Зміни в останній версії
Додано новий рядок мобільного меню.
Доданий жест вниз із заголовка мобільного пристрою, щоб відкрити рядок меню. Проведіть пальцем убік, щоб переключатися між різними меню.
Кубовид із краями перейменований на «Скошений кубовид».
За умовчанням простір обертання повернуто на локальний.
Застосування текстури до сітки з контекстного меню видового екрану тепер дозволяє застосовувати її лише до вибраних граней.
Оновлено MolangJS до версії 1.6.4, щоб виправити проблему із вкладеними областями дії.
Виправлена помилка, через яку URL-адреса веб-сайту плагіна #2325 додавалася «...», незважаючи на те, що вона не була занадто довгою.
Виправлено проблему із завантаженням у старих мобільних браузерах.
Виправлено проблему з експортом модифікованих об'єктів.
Виправлено вирівнювання значків у рядку заголовка.
Виправлено #2322: ключові кадри звуку призводили до зависання попереднього перегляду анімації.
Виправлено проблеми із відтворенням звуку
Виправлено #2324. Перезавантаження локальних плагінів не перезавантажує журнал змін.
Виправлено вибір вершин рентгенівського знімка в інструменті прив'язки вершин, який більше не працює.
Виправлено числове введення, яке не допускає негативних чисел на пристроях iOS та Samsung Galaxy.
Виправлена помилка, через яку швидкість відтворення анімації не працювала під час запису GIF.
Виправлена зерниста грань на сітці, коли масштаб UV дорівнює 0.
Виправлено елементи, що залишилися при скасуванні імпорту проекту скіна.
Виправлено проблему, через яку особи не оновлювалися при застосуванні текстури у форматі OptiFine JEM.
Виправлено програмне встановлення значення форми в діалоговому вікні, що викликає оновлення.
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Blockbench!