Blockbench — безкоштовна програма з відкритим вихідним кодом, призначена для створення 3D моделей. Спочатку цей продукт був створений для проектування моделей для популярної гри Minecraft, але зараз його можна використовувати для створення будь-яких моделей.
Використовуючи це програмне забезпечення, ви зможете створювати унікальні 3D моделі для Minecraft, а також інших ігор та додатків. Крім цього, Blockbench поставляється з потужним редактором анімації. Створені анімації можна експортувати в Minecraft: Bedrock Edition, обробляти в Blender або Maya та публікувати в Sketchfab. Що стосується функцій редагування, можна додавати куби, встановлювати кут куба, вихідну точку і орієнтацію, завантажувати текстуру, масштабувати, а також обертати, перевертати і центрувати елементи.
Весь створений в додатку контент ви можете використовувати і поширювати навіть для комерційного використання.
Можливості та особливості Blockbench
Універсальний 3D-редактор і аніматор з безліччю функцій.
Можливість створення унікальних моделей.
Можливість експортувати створений продукт в різні формати.
Наявність вбудованого магазину плагінів.
Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
Поширюється на безкоштовній основі.
Відкритий вихідний код.
Зміни в останній версії
Додано попередустановку скіна happy ghast
Додано попередустановку скіна ghast harness
Вимкнено обмеження повороту на 22,5 градуси для моделей блоків/предметів Java для версії 1.21.6
Додано селектор версії формату в налаштуваннях проекту для моделей блоків/предметів Java для нової можливості вільного обертання
Додано опцію дозволу за замовчуванням для налаштувань скіна
Вершинна прив'язка тепер працює з нульовими об'єктами та локаторами
Вибір кольору з вимкненим комбінованим кольором тепер вибирає комбінований колір, якщо активний шар прозорий
Додана підтримка локаторів у ключовому кадрі звуку
Змінено мінімальний розмір для створення текстури на 1x1 піксель
Виправлено #2787 Угруповання кісток+кубів, що веде себе несподівано
Виправлено #2804 проблема зміщення шару вибору кольору
Один раз аналізувати змінні заповнювачі при зміні тексту підвищення продуктивності (#2786)
Виправлено #2741 Горизонтальне прокручування тимчасової шкали не працювало з колесом/трекпадом
Виправлено #1637 Box UV може генеруватися з Десяткові знаки, що викликають візуальні проблеми
Виправлено #2775 Діалогове вікно копіювання анімації іноді відкривалося під час дублювання кісток, які не анімовані (#2776)
Виправлено #2791 Неможливо дозволити кілька груп одночасно
Виправлено проблеми з індексом кольору маркера за межами кордонів (#2777)
Виправлено невипадкову поведінку кольору маркера сітки для нової сітки
Виправлено некоректну поведінку повзунка розміру на кубах із негативним розміром
Виправлено #2759 Неприпустимі значення повороту в передустановках відображення за замовчуванням
Виправлено #2760 Зміни введення тексту в перетворення відображення не можуть бути скасовані
Виправлено #2758 Підгонка до кадру не зберігається для попереднього відображення
Виправлено #2817 Помилка при експорті анімації в gltf як арматури без кістки
Виправлено #2807 Додана підтримка простору імен для OptiFine CEM
Виправлено #2823 Обертання UV порушує UV-координат
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Blockbench!