Unreal Engine — один з найпотужніших безкоштовних ігрових рушіїв для ПК Windows. Цей інструмент надає широкі можливості програмістам, геймдизайнерам і художникам для створення якісної продукції. За допомогою цього ігрового редактора були створені культові ігри: Mortal Kombat, трилогія Mass Effect, Daylight, Dead Island 2 та багато інших.
З Unreal Engine, ви зможете створювати високоякісні ігри навіть без досвіду програмування, завдяки системі візуального скриптинга. До того ж тут присутня велика кількість навчальних посібників, які допоможуть максимально продуктивно використовувати рушій.
Увага! Сам по собі рушій поширюється безкоштовно для всіх розробників. Але якщо дохід з розробленого вами додатка, перевищує 3000 доларів США, то необхідно сплатити Epic Games комісію в розмірі 5%.
Особливості Unreal Engine
Відкритий вихідний код.
Розповсюджується безкоштовно.
Володіє потужним функціоналом.
Кросплатформність.
Вбудований штучний інтелект.
Підтримка 11-ої версії DirectX.
Наявність форуму.
Велика кількість навчального матеріалу.
Недоліки Unreal Engine
Досить високі системні вимоги.
Рушій досить складний в освоєнні.
Тільки англомовний інтерфейс.
Зміни в останній версії
Автоматичне перенесення спрощує повторне використання анімацій для біпедальних персонажів з розширеннями редактора скелета і новими функціями деформера.
Нові інструменти Gizmos, реорганізовані деталі анімації та нова функція Layered Control Rigs покращують інструменти створення анімації.
Нелінійний редактор анімації Sequencer отримав покращення читабельності, зручності використання та додав скриптовість ключових кадрів.
Фреймворк Motion Matching для анімаційних функцій готовий до виробництва з надійними інструментами та засобами налагодження.
Інструмент Choosers дозволяє керувати вибором анімації на основі контексту гри.
Віртуалізована мікрополігональна система геометрії Nanite додає експериментальну тесселяцію для детального рендерингу.
Темпоральна суперрезолюція (TSR) отримує покращення стабільності та продуктивності для передбачуваного результату на всіх платформах.
Двигун нейронної мережі (NNE) переходить до бета-версії з підтримкою в редакторі та в реальному часі для попередньо навчених моделей нейронних мереж.
Unreal Cloud DDC забезпечує ефективний обмін кешованими даними Unreal Engine через загальнодоступні мережеві з'єднання.
Multi-Process Cook, готовий до виробництва, зменшує час перетворення контенту за рахунок використання додаткових ресурсів ЦП і пам'яті.
Віртуальна камера, готова до виробництва, додає підтримку Android і повністю підтримується на macOS.
Новий імпортер USD у редакторі тканини дозволяє імпортувати одяг з Marvelous Designer або CLO з параметрами симуляції.
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Unreal Engine!