Android: Додана підтримка категорій програм — дозволяє користувачам зберігати орієнтацію та поворот Android 15 на Android 16.
DX12: Виправлений збій при включенні/вимкненні FSR2 з AMDUnityPlugin.
Редактор: Виправлена помилка, через яку ландшафт з увімкненим інстансингом GPU не відображався у вікні «Сцена» під час використання одного з режимів візуалізації налагодження.
Редактор: Виправлено прив'язування необробленого буфера BRG за відсутності метаданих.
Редактор: Виправлена помилка, через яку InspectorTitlebar завжди відображав включений стан за відсутності увімкненого SerializedProperty.
Редактор: Виправлено проблему з UV-координатами піни та декалів для води.
Редактор: Unity_RendererBounds_Min/max доступний в URP з BRG, EG або GRD.
Графіка: Виправлено проблему в URP, яка могла призводити до зависання GPU при засіченні джерел світла далекою площиною.
Графіка: Виправлена проблема з не завжди скидається GameView при скиданні VolumeProfile.
Графіка: Виправлена відсутня тема Light для піктограми Volume inspector.
Графіка: Збій у режимах «Гра» та «Сцена». для рендерингу під час запуску редактора з розгорнутим вікном Render Graph Viewer
Графічний інтерфейс: глобальні інструменти та інструменти віртуальних машин переміщені з меню «Гамбургер» на панель завдань глобальних інструментів (вертикально зліва) та вкладки інструментів віртуальних машин (горизонтально над правою панеллю) для зручнішого доступу.
Windows Vista/Arm: віртуалізація віртуальних машин Arm додана в уніфікований пакет інсталятора Windows.
Хост Arm: віртуалізація віртуальних машин Windows 11/Arm.
Хост Linux: прискорення декодування відео при увімкненому 3D.
Гостьова система Windows/Arm: гостьові доповнення до нової ОС Windows 11/Arm.
macOS Arm: експериментальна підтримка 3D-прискорення з використанням DXMT, видалено попереднє непрацездатне рішення з використанням DXVK поверх MoltenVK. 3D-прискорення більше не підтримується на хостах macOS із процесорами Intel.
Сховище даних: емуляція контролера сховища NVMe є частиною базового пакета з відкритим вихідним кодом.
Виправлено візуальну помилку в сітці кольорової схеми в Центрі подій. Тепер, коли ви розблокували кольорову схему «Всі легенди», значок символу нескінченності тепер «підсвічуватиметься» належним чином.
Виправлено помилку в черзі групи, через яку замість «Підбір матчів групи» відображалося «Матч-реванш групи».
Виправлено помилку, через яку ефекти слідів не зберігали результати між матчами.