Покращено вход у систему Apple ID, вирішено проблеми з Anisette та загальною аутентифікацією.
Додано підтримку Apple ID з увімкненою Розширеною Захистом Даних.
Покращено побічне копіювання та автоматичне оновлення додатків через Wi-Fi; Sideloadly тепер чекає та відновлює роботу, якщо пристрій відключається, і сповіщає користувача про необхідність повторного підключення.
Двофакторна аутентифікація тепер працює коректно навіть без iTunes або входу в Apple ID через налаштування macOS.
Виправлено побічне копіювання на Mac з Apple Silicon: додатки тепер правильно оновлюються замість установки як нові.
Додано підтримку користувацьких прав додатків; це ексклюзивна функція для Patreon.
Оптимізовано розділ Розширені параметри та переміщено деякі налаштування в основне вікно налаштувань Sideloadly для кращої ясності та зручності використання.
Виправлено проблему, через яку елементи керування стрічкою не відображалися під час повторного підключення до сеансів Office у віртуальних машинах, Azure Virtual Desktop або віддалених робочих столах.
Виправлено проблему, через яку Outlook несподівано завершував роботу під час запуску.
Контролери D-Input, такі як DualSense, DualShock та Nintendo Pro, тепер підтримують правий аналоговий джойстик.
Тепер ви можете запускати гру безпосередньо з Центру Відкриття Ігор, використовуючи клавіатуру або налаштування контролера.
Під час імпорту ROM під час Мастера вітання LaunchBox встановлює папку ігор платформи на папку, з якої було виконано імпорт, а не на значення за замовчуванням.
Нові налаштування Авто-Імпорту медіа тепер правильно враховуються під час сканування в реальному часі.
Скасування всіх типів зображень під час Мастера вітання тепер більш точно враховується під час першого імпорту.
Стартові відео та попередні перегляди менеджера тем тепер слідують вибраній вами налаштуванню відео-движка.
Менеджер магазину тепер відкривається миттєво, перевірки входу виконуються у фоновому режимі.
Усі HTTP-запити були оновлені до HTTPS для підвищення безпеки та надійності.
Змінено поведінку завантаження світлових проб; більше не потрібно викликати LightProbes.Tetrahedralize() при вивантаженні останньої сцени зі світловими пробами.
Користувачі тепер можуть вставляти шаблон в існуючу графіку VFX у вибраній початковій позиції, щоб уникнути накладення вузлів.
Physics::RebuildBroadphaseRegions відновлено і більше не позначено як застаріле.
Додано інтерфейс IPostbuildCleanupWithTestData для надання об'єкта TestData.
Додано інтерфейс IPrebuildSetupWithTestData для надання об'єкта TestData.
Додано атрибут PostbuildCleanupWithTestData для надання об'єкта TestData.
Додано атрибут PrebuildSetupWithTestData для надання об'єкта TestData.
Додано запис TestData для надання інформації про поточний тестовий запуск, включаючи режим тестування та платформу.
Додано перелік TestMode з додатковими значеннями 'None' та 'Player' для розрізнення режимів тестування.