Редактор: Додавання режиму масштабування до компонентів локального об'ємного туману.
2D: Виправлено дозвіл постобробки для Renderer2D
2D: Виправлена помилка, через яку light2d під час виконання не створювався з цільовими шарами сортування
Android: TouchScreenKeyboard.Status коректно оновлюватиметься при закритті клавіатури в GameActivity
Asset Bundles: Виправлено рідкісний стан гонки під час завантаження AssetBundles за допомогою AssetBundle.LoadFromStream
Аудіо: Виправлена проблема, через яку відтворювані аудіофайли видавали попередження в консолі
DX12: Виправлено збій захоплень RenderDoc під час розрахунків тривалості часу
Редактор: Виправлено виключення нульового посилання на macOS при зміні текстур для їх маркування як нормальних карт через діалогове вікно налаштувань NormalMap
Редактор: Виправлено повідомлення про помилку під час вибору кількох об'єктів з компонентами LODGroup
Редактор: Виправлена проблема з додаванням логотипу Unity (16x16 та 32x32) для темного режиму
Редактор: Виправлено проблему, через яку можна було редагувати вміст консолі
Редактор: виправлено проблему, через яку масштаб симулятора пристрою не зберігався при розгортанні та згортанні іншого вікна
Редактор: виправлена проблема з випадаючим рендерингом при відкритті з вікна порівняння перевизначень префабів
Редактор: виправлено повідомлення про помилки зі слотами текстур, у яких була відсутня текстура
Редактор: виправлена проблема, через яку виникав нескінченний цикл повторного імпорту, коли пакет змінював налаштування скриптів у проекті з профілем складання та перевизначенням налаштувань програвача
Редактор: Linux: виправлений збій у разі виключення у закріпленій вкладці при закритті вікна
Редактор: скорочено час, що витрачається на отримання часу SpeedTree9Importer.DirtyCustomerDependencies
Редактор: видалено скроллер із модального вікна перевизначення префабу, коли вміст не переповнюється
Редактор: перейдіть на OnDidApplyAnimationProperties замість Update для DecalProjectors