Godot Engine — безкоштовне багатофункціональне середовище розробки 2D та 3D-ігор. Основна мета програми полягає у забезпеченні розробників інструментами для створення високоякісних ігор за допомогою інтуїтивно зрозумілого та гнучкого інтерфейсу.
Функціонал програми включає широкий набір інструментів і ресурсів для створення графіки, анімації, фізичної симуляції, звукових ефектів і т. д. Користувачі можуть створювати власні сцени та об'єкти, задавати логіку поведінки персонажів, налаштовувати фізичну симуляцію та керування. Бібліотека вбудованих скриптових мов, включаючи GDScript та C#, дозволяє розробникам створювати складні ігрові механіки та взаємодії. Завдяки вбудованому редактору анімацій, розробники можуть створювати кінематичні анімації та керувати ними.
Однією з головних переваг Godot Engine є його потужний та інтуїтивно зрозумілий редактор сцен. Редактор пропонує великі можливості для візуального створення ігрового контенту, включаючи функціонал для роботи з графікою, звуком та анімацією. Розробники можуть легко створювати та редагувати об'єкти, додавати компоненти, керувати розташуванням та прив'язувати сцени. Редактор також пропонує інструменти для налагодження та профілювання гри.
Особливості Godot Engine
Безкоштовний редактор з відкритим вихідним кодом.
Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та потужний редактор сцен.
Можливість створення ігор для різних платформ та експорту проектів у зручних форматах.
Великий вибір інструментів для створення ігрової логіки, анімації та взаємодій.
Вбудована система налагодження та профілювання для оптимізації проектів.
Недоліки Godot Engine
Нестача вбудованих ресурсів та готових модулів у порівнянні з деякими комерційними програмами.
Можуть виникати деякі обмеження під час роботи з вимогливими графічними ефектами та обробкою великих обсягів даних.
В цілому, Godot Engine є потужним і гнучким інструментом для розробки ігор. Завдяки своїй безкоштовності та широкому функціоналу, програма дозволяє розробникам створювати якісні проекти для різних платформ. Незважаючи на деякі обмеження, додаток є привабливим вибором для розробників, які прагнуть втілити свої творчі ідеї в реальність.
Зміни в останній версії
2D: Виправлені надмірні виклики CanvasItemEditor::_update_lock_and_group_button під час вибору вузла SceneTreeEditor (GH-110320).
3D: GridMap: Виправлена помилка, через яку масштаб осередків не застосовувався до сітки курсору (GH-104510).
Анімація: Виправлено скидання при збереженні пошкоджених поз, якщо у сцені кілька скелетів (GH-110506).
Анімація: Розширені SkeletonModifiers тепер отримують інтерполіроване глобальне перетворення (GH-110987).
Аудіо: Додано один кадр заповнення до буфера QOA для коротких потоків (GH-110515).
Повідомлення про помилку "Reserve called with capacity less the current size" змінено на докладне повідомлення (GH-110826).
Перевірка на наявність нульових символів у функціях аналізу рядків (GH-110556).
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Godot Engine!