Godot Engine — безкоштовне багатофункціональне середовище розробки 2D та 3D-ігор. Основна мета програми полягає у забезпеченні розробників інструментами для створення високоякісних ігор за допомогою інтуїтивно зрозумілого та гнучкого інтерфейсу.
Функціонал програми включає широкий набір інструментів і ресурсів для створення графіки, анімації, фізичної симуляції, звукових ефектів і т. д. Користувачі можуть створювати власні сцени та об'єкти, задавати логіку поведінки персонажів, налаштовувати фізичну симуляцію та керування. Бібліотека вбудованих скриптових мов, включаючи GDScript та C#, дозволяє розробникам створювати складні ігрові механіки та взаємодії. Завдяки вбудованому редактору анімацій, розробники можуть створювати кінематичні анімації та керувати ними.
Однією з головних переваг Godot Engine є його потужний та інтуїтивно зрозумілий редактор сцен. Редактор пропонує великі можливості для візуального створення ігрового контенту, включаючи функціонал для роботи з графікою, звуком та анімацією. Розробники можуть легко створювати та редагувати об'єкти, додавати компоненти, керувати розташуванням та прив'язувати сцени. Редактор також пропонує інструменти для налагодження та профілювання гри.
Особливості Godot Engine
Безкоштовний редактор з відкритим вихідним кодом.
Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та потужний редактор сцен.
Можливість створення ігор для різних платформ та експорту проектів у зручних форматах.
Великий вибір інструментів для створення ігрової логіки, анімації та взаємодій.
Вбудована система налагодження та профілювання для оптимізації проектів.
Недоліки Godot Engine
Нестача вбудованих ресурсів та готових модулів у порівнянні з деякими комерційними програмами.
Можуть виникати деякі обмеження під час роботи з вимогливими графічними ефектами та обробкою великих обсягів даних.
В цілому, Godot Engine є потужним і гнучким інструментом для розробки ігор. Завдяки своїй безкоштовності та широкому функціоналу, програма дозволяє розробникам створювати якісні проекти для різних платформ. Незважаючи на деякі обмеження, додаток є привабливим вибором для розробників, які прагнуть втілити свої творчі ідеї в реальність.
Зміни в останній версії
3D: Виправлено RemoteTransform3D, щоб завжди використовувати глобальне обертання, якщо use_global_coordinates має значення true (GH-97498).
Анімація: Виправлені помилки консолі та збій у коді очищення для PhysicalBoneSimulator3D (GH-103921).
Анімація: Виправлена помилка missing process_state у blend space (GH-104018).
Анімація, розміщення: Виправлено простір перекладу rest в LookAtModifier3D (GH-104217).
Аудіо: Встановіть інтерактивні музичні потоки як метапотоки (GH-104054).
Аудіо: Виправлено проблеми AudioEffectPitchShift, коли pitch_scale встановлено на 1 (GH-104090).
Система складання: Android: Виправлена збірка з disable_3d (GH-103523).
C#: Використовуйте ObjectID для перетворення Variant на GodotObject (GH-98034).
C#: Пропустити повторне збереження .csproj, якщо TFM не змінився (GH-103714).
Core: Використовує один екземпляр RNG для генерації FileAccessEncrypted IV (GH-103415).
Core: Виправлені помилки Invalid Task ID у ResourceLoader (GH-104060).
Editor: Виправлено копіювання Node із сигналом, що може призвести до збою редактора (GH-96372).
Editor: Заставлено EditorProperty та його дочірній EditorProperty вести себе як споріднені вузли при обробці подій миші (GH-103316).
Editor: Виправлено неправильне прокручування TextEdit при виборі тексту (GH-103410).
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Godot Engine!