Blockbench — безкоштовна програма з відкритим вихідним кодом, призначена для створення 3D моделей. Спочатку цей продукт був створений для проектування моделей для популярної гри Minecraft, але зараз його можна використовувати для створення будь-яких моделей.
Використовуючи це програмне забезпечення, ви зможете створювати унікальні 3D моделі для Minecraft, а також інших ігор та додатків. Крім цього, Blockbench поставляється з потужним редактором анімації. Створені анімації можна експортувати в Minecraft: Bedrock Edition, обробляти в Blender або Maya та публікувати в Sketchfab. Що стосується функцій редагування, можна додавати куби, встановлювати кут куба, вихідну точку і орієнтацію, завантажувати текстуру, масштабувати, а також обертати, перевертати і центрувати елементи.
Весь створений в додатку контент ви можете використовувати і поширювати навіть для комерційного використання.
Можливості та особливості Blockbench
Універсальний 3D-редактор і аніматор з безліччю функцій.
Можливість створення унікальних моделей.
Можливість експортувати створений продукт в різні формати.
Наявність вбудованого магазину плагінів.
Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
Поширюється на безкоштовній основі.
Відкритий вихідний код.
Зміни в останній версії
Додано попереднє встановлення скіну «Мідний голем»
Додано підтримку змінних/запитів з аргументами (наприклад, query.property) у плейсхолдерах змінних
Оновлено MolangJS до версії 1.6.6, додано підтримку нової математичної функції Math.min_angle
Додано можливість PBR-матеріалів у формати Minecraft Java (#2808)
Додана можливість генерації карток нормалей
Нова мова: турецька
Виправлена помилка у шаблоні скіна bogged_layer
Виправлено помилку #2752 при зміні розміру текстури MER
Виправлено помилку #2832: неприпустимий стан текстури після повороту шару
Виправлено рендеринг карток випромінювання
Виправлена помилка #2871: context.foo не працює як плейсхолдер змінних
Виправлено генерацію шаблону UV-координат блоку з UV-координат для кожної грані з використанням невірних джерел текстур
Виправлено помилку, через яку валідатор molang відзначав фігурні дужки як неприпустимий символ.
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Blockbench!