NeoAxis 3D Engine

Історія програми

NeoAxis 3D Engine 3.5:

— Оновлено інтерфейс.
— Додано інструмент для легкого імпорту моделей 3D з файлу.
— Оновлені приклади мап.
— Додано менеджер заморожених об’єктів.
— Покращені потокові полі.
— Можливість уникнення mip maps під час завантаження текстур.
— Виправлені помилки.

NeoAxis 3D Engine 3.4:

— Оновлено скін інструментів.
— Оновлено PhysX до версії 3.3.4.
— Покращена підтримка OS X.
— OpenAL Soft оновлено до версії 1.17.2.
— Оновлені приклади мап.
— Покращений алгоритм вибору об’єктів в редакторі мап.
— Постпроцесинг: краща підтримка корекції кольору.
— Підтримка Autodesk 3ds Max 2016 і Maya 2016.
— Можливість завантаження архівів під час симуляції.
— Редактор мап: можливість відкриття типу обраного об’єкту в редакторі ресурсів.
— Виправлені помилки та інші покращення.

NeoAxis 3D Engine 3.3.1:

— Редактор мап: додана можливість додавання компонентів до об’єкту.
— Матеріали (текстура оточення): кубічна текстура відображення тепер підтримує нормальний мапинг.
— Матеріали (текстура оточення): додана корекція кубічного паралаксу текстур.
— CubemapZone (текстура оточення): покращено алгоритм, що використовується для пошуку задіяних CubemapZone.
— Покращено експорт Autodesk 3ds Max, Maya.
— Редактор ресурсів (редактор мешів): можливість вибору субмешів мишою.
— Редактор ресурсів: можливість конвертації файлів мешів в .3DS, .OBJ, .X.
— Редактор мап: властивості ExtendedProperties видалено.
— Оптимізована швидкість завантаження файлів.
— Виправлені помилки.

NeoAxis 3D Engine 3.2:

— Покращення системи порталів для мап з великою кількістю джерел світла.
— Редактор мап: швидше завантаження мап з великою кількістю об’єктів.
— SSAO: оновлені параметри за замовчуванням. Покращено продуктивність.
— Додано ефект різкості.
— Редактор мап: DynamicCollision перейменовані на CollisionVolume.
— Трафаретні тіні більше не підтримуються.
— Виправлені помилки.

NeoAxis 3D Engine 2.2:

— Повністю перероблено код фізики характеру.
— Додана підтримка руху навприсядки.
— До редактора мап додано інструмент профілювання.
— Додана обробка кривих.
— Додано ParticleSystemSource.type.
— Покращена підтримка WPF.
— Покращена підтримка PhysX.
— Покращена анімація дерев.
— Виправлені помилки.