Blender

Історія програми

Blender 2.79b:

  • Виправлені помилки.

Blender 2.79:

— Цикли: вбудований рендеринг, тіньове видовище, принцип шейдера, оптимізація AMD OpenCL.
— Grease Pencil: Нові інструменти інтерполяції рамок, одношаровий луковий скінінг.
— Alembic: Поліпшення сумісності, стабільності і підтримки.
— Інтерфейс: Первісна підтримка багаторазових користувальницьких конфігурацій, автоматичне масштабування DPI.
— Двадцять три нових і кілька оновлених доповнень.
— 100% виправлень помилок та інших поліпшень.

Blender 2.78c:

— Виправлені помилки.

Blender 2.78:

— Тепер Cycles підтримує рендер сферичних стереозображень і підтримує з’єднання полюсів.
— Grease Pencil: перероблений щоб бути схожим на інше програмне забезпечення для 2D малювання.
— Alembic: початкова підтримка в Blender.
— Просунуті B-Bones для більш простого ріггінга.
— 11 нових доповнень.
— Виправлені помилки та інші покращення.

Blender 2.77a:

— Виправлені помилки.

Blender 2.77:

— Повністю перероблене оформлення індикатора процесу виконання операції.
— Підтримка показу багаторядкового тексту у спливаючій підказці, штампах рендеринга, нодах кадрів і метаданих.
— У рендері OpenGL поліпшений антиалиасинг.
— Модифікатор Decimate тепер підтримує симетрію.
— Нові булеві операції для використання в режимі редагування, зручні для швидкого редагування.
— Збільшення інструменти виділення: крок межі, шахове виділення, наступний/попередній, відображення по декількох осях.
— Можливість отримати UV-розгортку за замовчуванням для створюваного геометричного примітиву.
— Дрібні поліпшення: тріангуляція і перетворення граней в віяла, заповнення сіткою для неоднорідних сіток, підтримка отворів інструментом «Перетин», інструмент «Поділ по ребрах»
— Покращено інструмент «Підвіс» (Snake Hook), який використовується для витягування довгих сегментів.
— Режим малювання ваги: ​​Поліпшена автоматична нормалізація і мультималювання.
— Режим малювання по вершинах: підтримка обертання останнього штриха.
— Кешування OpenVDB: симуляції диму і об’ємні текстури можуть бути збережені з використанням OpenVDB.
— Покращена підтримка багатопоточності.
— Редактор зображень тепер може окремо візуалізувати колірні канали.
— Припинена підтримка Windows XP.
— Вилучена система збирання SCons.
— Вилучена бібліотека redcode, замість неї використовується ffmpeg, яка тепер підтримує redcode.
— І багато іншого.

Blender 2.76:

— Значний приріст продуктивності на GPU, заснованих на чіпах AMD.
— Прискорена робота в робочому вікні Blender, а також прорахунок сцени за допомогою Render Cycle.
— Підтримка технології OpenSubdiv.
— Реалізовано автоматичне вирівнювання нод.
— Нода «Particle Info» стала доступна для основного рендера Blender.
— Редактор відео VSE тепер має титрувальну машину.
— Безліч інших поліпшень і виправлень.

Blender 2.75a:

— Виправлені помилки.

Blender 2.75:

— Підтримка стереозображення: Візуалізація стереоскопічного ефекту в реальному часі.
— Підтримка стереозображення: Відображення стерео-камер, точки конвергенції та об’єму у вікні 3D вигляду.
— Підтримка стереозображення: Налаштування камери: pivot (опірна точка), сonvergence (точка конвергенції).
— Підтримка стереозображення: Обробка кількох проекцій.
— Підтримка стереозображення: Інтеграція з композитором (Compositor) і редактором відео-послідовностей (Sequencer).
— Рендер Cycles: Початкова підтримка рендеринга на відеоприскорювачах AMD (OpenCL).
— Рендер Cycles: Система порталів джерел світла для збільшення роздільної здібностей рендеринга освітлення від навколишнього середовища.
— Рендер Cycles: Оптимізація продуктивності і використання пам’яті.
— Рендер Cycles: Вбудована підтримка анімації для початкового стану генератора шуму.
— Рендер Cycles: Візуалізація панорами: режим сферичної проекції (Mirror Ball projection).
— Інтерфейс користувача: Опція високої якості для ефекту глибини різкості.
— Інтерфейс користувача: Можливість перегляду шрифтів і зміни розмірів іконок в переглядачі файлів.
— Інтерфейс користувача: Можливість вибору об’єктів за допомогою інструмента піпетки.
— Інтерфейс користувача: Відкриття/закриття панелей за допомогою затиснутої кнопки миші.
— Моделювання: Модифікатор коригуючого згладжування (Corrective Smooth) для згладжування деформованих областей мешу.
— Моделювання: Покращення модифікатора Decimate.
— Моделювання: Покращення продуктивності об’єктів типу метаболл (Metaball).
— Моделювання: Покращення в інструменті розрізання геометрії для вертексів (Rip tool).
— Моделювання: Необмежене ковзання в інструменті Edge Slide.
— Моделювання: Більш пропорційний результат роботи інструменту Subdivide Smooth.
— Моделювання: Опція зняття виділення тепер має можливість пропуску кроків.
— Моделювання: Покращення інструмента виділення пов’язаних вертексів (Select Linked).
— Скульптинг і малювання: Режим симетричного малювання.
— Скульптинг і малювання: Покращення розподілу динамічної топології.
— Скульптинг і малювання: Покращений пензель для малювання складок (crease).
— Редактор відео-послідовностей: Опція «Використовувати заповнювач» («Use Placeholder») для автоматичного заповнення відсутніх фреймів.
— Редактор відео-послідовностей: Покращення режиму проксінгу зображень.
— Анімація: Новий експериментальний граф залежностей (вимкнений за замовчуванням).
— Анімація: Покращення в інструментах Action Management і Action Editor.
— Анімація: Редактор нелінійної анімації: фільтрація каналів анімації по імені.
— Анімація: Невеликі поліпшення в інструменті Grease Pencil.
— Анімація: Ріггінг: нові інструменти «Armature Symmetrize» і «Fill Bones».
— Ігровий рушій: Нові параметри гистерезиса для переходу між об’єктами LOD.
— Ігровий рушій: Анімація параметрів туману (Mist) у вкладках матеріалу та світла.
— Ігровий рушій: Налагодження протяжності тіньової області для джерел світла типу сонця (Sun).
— Ігровий рушій: Розширено маски і групи зіткнень (Collision Masks/Groups).
— Ігровий рушій: Репродукція обмежувачів типу «Rigid body joint» на групові екземпляри.
— Покращення в Python API: Близько 40 дрібних виправлень.
— Додатки: Новий API «UI Previews» для зчитування та відображення зображень-іконок.
— Додатки: Покращення в додатку «Add Mesh Extra Objects».
— Додатки: Експортер формату Collada коректно обробляє редаговані нормалі.
— Додатки: Включення в поставку Blender виконуваного файлу інтерпретатора Python.
— Додатки: Покращення в додатку «Node Wrangler».
— Інші зміни: OpenEXR: підтримка збереження в формат Dreamworks DWA і кодек B44.
— Інші зміни: Інструмент Simplify: різні налаштування для режимів Viewport і Render.
— Інші зміни: Покращена підтримка метаданих зображень.
— Інші зміни: Підтримка профілю налаштувань движка Blend4Web.

Blender 2.74:

— Cycles: Оптимізовано чорний фон світу.
— Cycles: Оптимізовано нод Vector Math без вхідного з’єднання зі значенням іншого нода.
— Cycles: Знижена затримка між зміною дерева шейдерів і рендером в робочому вікні.
— Cycles: Різні оптимізації використання пам’яті.
— Cycles: долучення атрибуту, який вказує ступінь загостреності геометрії, доступний через однойменний вихід ноду Geometry.
— Cycles: Додана підтримка перенесення текстурних координат з іншого об’єкта.
— Cycles: Нод Image Texture тепер підтримує сферичну і циліндричну проекції текстур.
— Cycles: Рушій тепер підтримує плоске відсікання замість сферичного.
— Cycles: Додані налаштування поля зору для панорамної камери.
— Cycles: Виправлено старий баг з нодом Mapping, який давав результат, який сильно відрізняється від такого в Blender Internal renderer і режимі відображення Material.
— Покращення в моделюванні: кастомні нормалі, тобто нормалі, відмінні від автоматично розрахованих.
— Покращення в моделюванні: Інструмент Mesh Data Transfer — у вигляді оператора і модифікатора.
— Покращення в моделюванні: Модифікатор Hook отримав різні варіанти спаду впливу.
— Покращення в моделюванні: Vertex Slide тепер підтримує коректування UV.
— Покращення в моделюванні: Повернуто квадратичне змішування для режиму пропорційного редагування.
— Покращення в моделюванні: Вибір однакових полігонів тепер має вибірку по згладженому/плоскому затіненні.
— Анімація: Штрихи Grease Pencil можна копіювати і вставляти між різними верствами, кадрами і навіть блоками даних.
— Анімація: З помошью Alt+S можна регулювати товщину штрихів.
— Анімація: хоткей L дає свою звичайну функціональність: виділяє з’єднані елементи.
— Анімація: Безліч інших поліпшень.
— Зміни в інтерфейсі: композитинг робочого вікна. Поки що підтримуються тільки два ефекти: Ambient Occlusion і Depth of Field.
— Зміни в інтерфейсі: Outliner отримав режим відображення осиротілих блоків даних (тобто тих, які нічим не використовуються або їм призначений фальшивий користувач).
— Зміни в інтерфейсі: Можливість керувати вищеназваними блоками — зберігати їх у проекті чи ні.
— Зміни в інтерфейсі: Також можна очистити проект від осиротілих блоків.
— Зміни в інтерфейсі: Переглядач файлів отримав полі пошуку.
— Зміни в інтерфейсі: Закладки в переглядачі файлів тепер можна редагувати.
— Зміни в інтерфейсі: Якщо модифікуюча клавіша не натиснена, то натискання ПКМ відкриває контекстне меню.
— Система частинок: Виправлення давньої проблеми із співвідношенням між найдовшим і самими коротким волоссям, яка приводила до «вибуху на макаронній фабриці».
— Система частинок: Волосся нарешті підтримують зіткнення з меш-об’єктами.
— Система частинок: Об’ємні розрахунки. Тепер симулюється поведінка не пасма, а об’єму (на зразок симуляції рідини), що більш ефективно.
— Система частинок: Змінена силова модель для жорсткості волосся.
— Система частинок: Модифікатори для керування нащадками волосся.
— Система частинок: Кнопки перемикання модифікаторів системи частинок винесені в список систем частинок, щоб не перемикатися між розділами частинок і модифікаторів.
— Система частинок: Оператор копіювання систем частинок з одного об’єкта на інший.
— Система частинок: Новий інструмент причісування Shape Cut дозволяє використовувати форму меш-об’єкта для створення «стрижки».

Blender 2.73a:

— Виправлені помилки.

Blender 2.73:

— Додані можливості по редагуванню і створенню анімації векторних і мальованих зображень (Grease Pencil).
— У систему нефотореалістічного рендеринга (Freestyle) додана можливість експорту у форматі SVG.
— Презентований новий повноекранний режим.
— Покращена реалізація кругового меню (Pie menu) і 3D-перегляду.
— У рушій рендеринга Cycles додана підтримка акселерації з використанням GeForce 9xx GPU.
— В інструменті Knife забезпечена нова можливість для вирізання довільних областей.
— Поліпшено інструменти для виділення областей.
— У доповненні FBX поліпшений імпорт і експорт каркасів.
— Внесено різноманітні поліпшення, створені в процесі підготовки анімаційного фільму Gooseberry.

Blender 2.72:

— Движок Cycles: Реалізована підтримка обробки волюметрикі і підповерхневого розсіювання GPU, поліпшений семплинг Glossy і Volume. Для анізотропних BSDF і Glossy доданий новий метод розповсюдження Ashikhmin-Shirley. Оптимізоване виділення обсягу пам’яті для рендеринга і прискорений рендеринг OSL. Додана підтримка анаморфічного боке і поліпшений контроль каустик.
— Інтерфейс користувача: Радіальні меню в якості аддона для таких операцій, як Tab, Z, Q, Tab Shift Ctrl,., Ctrl пробіл. Завдяки новому дизайну Tooltip важливу інформацію легше помітити. Текст Python відображений моноширінним шрифтом. Попередній перегляд Blender Internal поводиться як попередній перегляд Cycles, при цьому рендеринг починається з низького дозволу, після чого починає поліпшуватися.
— Моделювання: Додано новий інструмент перетину, за допомогою якого можна швидко розрізати геометрію.
— Скульптинг/Малювання: Спрощено доступ до намальованих зображень та шарам UV в середовищі текстурного малювання, додана можливість генерації мазків з кривих і ліній. Також збільшено кількість доступних режимів і нових інструментів заповнення та масок.
— Композитинг: Додано новий нод Sun Beam.
— Розробка ігор: Доданий новий актуатор Mouse, який, крім усього іншого, дозволяє використовувати режим Look. В Property Sensor додані нові типи оцінки. Для вибору і відстеження осей в актуатор TrackTo додані нові меню, в актуратор Property — новий рівень режиму. В режим Mouse Over Any Sensor додані нові опції визначення X-Ray і Property/Material. Додані BGE Debug і Contrainst Wrapper API.
— Рушій Freestyle NPR: Freestyle інтегрований в Cycles і BI, що дозволяє використовувати в Cycles різні нефотореалістічні лінійні рішення. Більшість опцій працює однаково в Cycles і BI. Визначення лінійних текстур в Freestyle для Cycles відбувається шляхом використання нодів шейдера (у той час як BI грунтується на звичайному відображенні текстури і панелі Influence). Нові налаштування Freestyle для кожного матеріалу дозволяють точно визначати кольори, які застосовуються як у Cycles, так і в BI. Також користувачі зможуть побачити інші оновлення в Freestyle Python API, які спростили читання коду і виконання операцій.
— Нові можливості: Колірні схеми підтримують інтерполяцію кольору в режимі відтінків при русі як за годинниковою, так і проти годинникової стрілки. Поєднання клавіш Ctrl F працює як ярлик для активації функції Filter by Name. Додана можливість малювати вагу в режимі Wireframe. Тимчасові дані видаляються при закриванні програми. Доданий фільтр Guasian Blur в редактор відео. Нові пресети камери: Blackmagic Pocket Cinema і Blackmagic Production 4K.
— Аддони: Покращення в FBX: підтримка імпортом арматур, ключів форми (також для експорту), анімації. Новий імпортер DXF підтримує 3D (SubD) геометрію і геореференсінг. Він імпортує типи кривих як криві і дозволяє контролювати різні опції злиття геометрії. Новий аддон UV для вирівнювання розподілу і копіювання/вставки UV. Спеціально для розробників ігор доданий аддон Game Publishing. Новий аддон для керування згрупованими шарами і верствами з присвоєними іменами.

Blender 2.71:

— У рушію рендеринга Cycles додана підтримка ефекту Motion blur (розмиття при швидкому русі) для мешів, що деформуються, наприклад, рухомих персонажів.
— У рамках роботи над підтримкою об’ємного рендерингу реалізована можливість рендерингу об’ємних текстур, вогню і диму.
— Додані засоби для отримання текстур на основі створених в Cycles матеріалів.
— Розширено кількість режимів інтерполяції текстур.
— Внесено оптимізації продуктивності, які дозволили в більшості випадків скоротити час обробки при такому ж рівні шумів.
— Покращена підтримка CUDA.
— В інтерфейсі користувача з’явилася підтримка перетягування мишею спливаючих вікон і можливість зміни розміру віджетів перегляду.
— Додані нові піктограми пензлів для режиму Texture Paint.
— У засоби для створення анімації додані нові типи інтерполяції з готовим набором налаштувань для завдання параметрів плавності (easing).
— У інструменти моделювання додана функція «поділу нормалі» для коректного малювання плавних або гострих країв.
— У режимах ліплення та малювання з’явився новий інструмент вибору кольору на основі HSL (Hue, Saturation, Lightness) для спрощення вибору кольорів близьких по відтінках і інтенсивності.
— Додані інструменти для обробки з однорідною щільністю при ліпленні з динамічною топологією, що дозволяють зберегти той самий рівень деталізації по всьому мешу.
— В ігровому рушію додана можливість тимчасового вимкнення логічних блоків. Забезпечена підтримка багатопотокової анімації (кожен анімований об’єкт може оброблятися в окремому потоці).
— Додана підтримка невидимих​​, але таких, що відкидають тіні, об’єктів.
— До 32 тисяч збільшено максимальна кількість Action-шарів.
— У засоби для нефотореалістічного рендеринга (Freestyle NPR) додана підтримка текстурованих штрихів, що дозволяє застосувати до ліній шаблон на основі текстури і симулювати шорстку поверхню або різні види наконечників пензлів. Підтримка текстур також додана в модулі з реалізацією різних стилів, що використовують Freestyle Python API.

Blender 2.70:

— У движку Cycles додана початкова підтримка об’ємного рендеринга, в тому числі ефектів випускання, поглинання і розсіяння. Збільшена продуктивність рендерингу з використанням CPU.
— У системі відстеження руху додана підтримка зваженого відстеження, що дозволяє стежити за пересуванням елемента в кадрі, який часом перекривається іншими об’єктами або виходить з області видимості. Спрощено інтерфейс відстеження переміщення в кадрі загального плану. Представлений новий алгоритм автоматичного виявлення елементів і особливостей на зображенні.
— В інтерфейсі користувача додана підтримка вкладок в панелі інструментів, що дозволило більш зручно групувати інструменти за категоріями. Забезпечена підтримка одночасного редагування кількох кнопок (з переміщенням між кнопками клавішами-покажчиками), наприклад, колірних каналів або осей XYZ. В інструменті трансформації доданий режим введення обчислюваних виразів. Більш наочним стало відображення списків, меню і кнопок.
— У інструменти для моделювання мешів доданий новий модифікатор для деформації методом Лапласа, що дозволяє міняти меш із збереженням геометричних деталей поверхні. Також доданий новий каркасний модифікатор, що дозволяє перетворити меш в каркасне уявлення. Реалізовані розширені засоби управління профілем в інструменті моделювання Bevel.
— В ігровому движку додана підтримка роздільних рівнів деталізації для мешів. Додана підтримка файлів у форматі Photoshop PSD. Додано новий оглядовий режим навігації по рівню, що дозволяє розробникам переглядати рівні від особи гравця.
— До складу включена многопоточная реалізація системи розрахунку графа залежностей, яка помітно прискорює роботу модифікаторів для сцен, що містять кілька об’єктів.
— Доданий Python API для управління нефотореалістічним рендерингом, що дозволяє визначати власні варіанти стилізації на мові Python.
— Додано додаток для експорту 3D-моделей в web-сервіс Sketchfab.

Blender 2.69:

— Додана підтримка імпорту FBX та покращений його експорт.
— Нові та покращені інструменти моделювання сітки.
— Покращені цикли підповерхневого розсіювання і затінення волосся.
— Нова модель неба, вузлів затінення і карти тонів.
— Motion Tracker тепер підтримує плоске стеження, для відстежування та заміни плоских об’єктів в кадрі.
— Списки в інтерфейсі користувача тепер можна змінювати в розмірі, сортувати та фільтрувати.
— Виправлені помилки та інші покращення.

Blender 2.68a:

— Виправлені помилки.

Blender 2.68:

— Оновлені і поліпшені інструменти моделювання.
— Покращено продуктивність рендерингу. Додана підтримка нових GPU.
— Покращено рендеринг диму.
— Нові функції і невеликі поліпшення відстеження руху.
— Покращено зручність користування.
— Скрипти на Python і драйверів тепер вимкнені за замовчуванням, при завантаженні файлів.
— Нові доповнення та інші поліпшення.
— Виправлені помилки.

Blender 2.67b:

— Виправлені помилки.

Blender 2.67a:

— Виправлені помилки.

Blender 2.67:

— Движок рендеринга Freestyle, що надає набір інструментів для створення і генерації двовимірних малюнків у різних стилях.
— У системах ліплення та малювання додані нові функції і забезпечена більш узгоджена робота.
— Збільшена швидкість і точність виконання операцій з відстеження рухів за рахунок задіяння бібліотеки Ceres для коригування кроків супроводу об’єктів.
— Додана підтримка встановлення рамки для обмеження області візуалізації вузлів.
— У движку Cycles додана ​​початкова підтримка підповерхневого розсіювання, що дозволяє створювати такі матеріали, як мармур, віск і шкіра.
— Доданий більш гнучкий та узгоджений режим редагування груп вузлів.
— Написано нове доповнення для аналізу та експорту мешів при підготовці проекту для 3D-друку.
— Проведена уніфікації систем штрихування і доступу до текстур пензлів, що дозволило спільно використовувати багато інструменти різних режимів малювання.
— Реалізовано нові режими контролю за кутами пензлів, поліпшені засоби накладення пензлів, додані окремі інструменти для управління текстурами в режимі прозорості, доданий новий режим малювання за трафаретом з прямим керуванням мишею.
— Забезпечено можливість створення доповнень до движку рендеринга, що підтримують складні матеріали з різних пов’язаних вузлів.
— Написано доповнення для експорту в форматі VRML2.
— Прискорений вивід зображень в інструментах для редагування кліпів і зображень.
— Додані нові інструменти для моделювання мешів: Individual Face Inset, Poke Face і Knife Project.
— Покращена підтримка UTF-8 в редакторі тексту і консолі.

Blender 2.66a:

— Виправлені помилки.

Blender 2.66:

— Новий режим скульптингу Dynamic Topology.
— Інтегрований движок Bullet для імітації фізичних взаємодій твердих тіл.
— Додана підтримка дисплеїв MacBook Retina.
— Додані засоби для візуалізації волосся.
— Покращена підтримка Collada.
— Додана підтримка формату MilkShape 3D.
— Поліпшено багато інструменти.

Blender 2.65a:

— Виправлені помилки.

Blender 2.65:

— У симуляцію диму тепер додана і симуляція вогню.
— У движок Cycles render додана можливість писати власні шейдери на мові OSL, доданий рендеринг Motion blur.
— Покращення в меш-моделюванні.
— Додані нові можливості.
— Переписано модифікатор Decimate.

Blender 2.64:

— VFX: Редактор масок, які можуть бути використані в процесі композитинга для приховування небажаних об’єктів, визначення областей впливу або для спрощення розстановки міток в процесі зйомок на тлі зеленого екрану.
— VFX: Поліпшення інструментів «motion tracking».
— VFX: Спрощення та прискорення виконання операцій з перенесення об’єктів, знятих на тлі зеленого екрану.
— Рендеринг: Новий бекенд для композитинга, що надає більш швидкий зворотній зв’язок у процесі редагування і використовує менший обсяг пам’яті при роботі з високою роздільною здатністю.
— Рендеринг: Здійснено інтеграцію системи керування кольором OpenColorIO.
— Рендеринг: Продовжено вдосконалення рушія рендеринга Cycles, що базується на використанні трасування променів.
— Рендеринг: Прискорена робота секвенсора, в основному за рахунок більш активного використання кешування і застосування ефектів в багатопотоковому режимі.
— Моделювання: Розширення можливостей інструментів для моделювання з використанням комірчастої топології.
— Моделювання: Значно поліпшено режим ліплення (sculpt mode).
— Моделювання: Модифікатор шкіри, який формує багатокутну поверхню на основі скелета, що складається з вершин і ребер.
— Ігровий рушій: кращий засіб для формування тіней і направленого освітлення.
— Ігровий рушій: Збільшена швидкість завантаження стислих і нестислих текстур, зменшено споживання пам’яті.
— Ігровий рушій: В фізичний рушій доданий новий фізичний тип «персонаж», створений для контрольованих гравцем персонажів, для яких повна динамічна симуляція може привести до небажаної поведінки.
— Покращено експорт даних ігрових рушіїв у форматі Collada.
— Виправлені помилки та інші покращення.

Blender 2.63:

— BMesh — нова система моделювання з повною підтримкою полігонів з різною кількістю сторін.
— Cycles. Додані різні функції серед яких можна виділити підтримку панорамної камери, текстур навколишнього середовища у формі дзеркальної кулі, масок шарів в шарах рендеринга, окремої стадії рендеринга тіней, що обтікають об’єкти затуманення, текстур з плаваючою крапкою, відображення фонових зображень в області перегляду і шарів рендеринга.
— Motion Tracker. Реалізована 2D-стабілізація і додано кілька нових інструментів.
— Sculpt Hiding. Можливість приховування частин мешу в режимі ліплення для збільшення продуктивності та доступу до частин мешу, які в звичайному вигляді важкодоступні.
— Інші покращення: опція переміщення відеокліпу (Movie Clip) в секвенсор; композитний вузол для виведення в декілька файлів за раз або створення багатошарових EXR-файлів; новий інструмент для зв’язування і від’єднання вузлів; додаткові опції обертання частинок; підтримка тем для камер і пустот.
— Усунено близько 150 помилок і недоробок.

Blender 2.62:

— Движок циклів рендеринга.
— Трекінг руху.
— Інструменти UV.
— Булеве «Вирізати».
— Модифікатор «Remesh».
— Ігровий движок.
— Collada.
— Python API.
— Додатки.
— Виправлення помилок.

Blender 2.61:

— Додана підтримка відстеження руху.
— Движок циклів рендеринга.
— Динамічне забарвлення.
— Інструменти моделювання океану.
— Пресети і розмір сенсора камери.
— Поліпшення збереження зображення.
— Редагування 3D колірного колеса миші.
— Переклади на інші мови.
— Вдосконалення вузла відключення звуку.
— Покращення малювання регіонів.
— Python API.
— Нові додатки.
— Виправлення помилок.

Blender 2.60a:

— Виправлені помилки.

Blender 2.60:

— Аудіо 3D.
— Переклад інтерфейсу.
— Покращено нажим пера.
— Оновлено деякі системи анімації.

Blender 2.59:

— Підтримка 3D мишок «NDOF».
— Власні карти ключів.
— Додаток Ivy Generator.
— Додаток Sapling.
— Додаток Grease Scatter.
— Покращено редактор вузлів.
— Багато інших додатків, змін і виправлень.

Blender 2.58a:

— Виправлені помилки.

Blender 2.58:

— Виправлені помилки.

Blender 2.57b:

— Виправлені помилки.